شمالبرگ ShomalBarg.ir

برگزاری كمپین اهدا و تبادل كتاب به روشی متفاوت در بابل

برگزاری كمپین اهدا و تبادل كتاب به روشی متفاوت در بابل

به گزارش شمال برگ یك مؤسسه خیریه مبادرت به برگزاری كمپینی ۵ روزه جهت اهدا و تبادل كتاب در شهرستان بابل كرده است.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، دكتر امین پاشا امیری، مدیر عامل مؤسسه خیریه یار مهربان توضیح داد: در این كمپین كه از ۲۲ اردیبهشت شروع شده است یك اتومبیل ون كه به شكل جالبی طراحی شده است در ایستگاههای مختلف در شهر بابل و بخش های اطراف آن مبادرت به دریافت كتب اهدایی نیكوكاران می كند.
نیكوكاران هم می توانند از بین كتاب های موجود در محل كاروان كتاب، كتابی را بعنوان هدیه از سوی كمپین بردارند.
این كمپین كه تا فردا (۲۶ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت، تابحال با استقبال قابل توجه مردم شهرستان بابل روبرو شده است. همینطور ناشرین مختلف كتاب های كمك آموزشی و سایر كتاب ها، با اهدای كتاب از این كمپین حمایت كرده اند.
هدف اولیه این كمپین، پشتیبانی از دانش آموزان و دانشجویانی است كه به كتاب های اهدایی نیاز دارند. همینطور این كمپین به دنبال گسترش فرهنگ مطالعه و اهدا و تبادل كتاب در جامعه است.
راه های مشاركت در این كمپین شامل اهدای كتب آموزشی و كمك آموزشیِ مفید برای دانش آموزان و دانشجویان رشته ها و مقاطع مختلف و همینطور اهدای كتب معتبر و مفید، در زمینه های مختلف برای عموم مردم است.
البته نیكوكاران می توانند با هدف تهیه كتب مناسب در جهت اهداف مؤسسه خیریه یار مهربان، مبادرت به پرداخت وجه مورد نظر به حساب این خیریه كنند.
كتب اهدایی توسط خیریه یار مهربان به كتابخانه مدارس، بخصوص مدارس مناطق محروم و مناطق صدمه دیده از سیل های اخیر و همینطور به كتابخانه دانشگاه ها، كتابخانه های عمومی و سایر مكان هایی كه امكان استفاده بهینه از كتاب ها در آنها وجود دارد تقدیم خواهد شد.






1398/02/28
14:46:07
5.0 / 5
4655
تگهای خبر: رشت , زمین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg