شمالبرگ ShomalBarg.ir
حقیقی:

می گویند نساجی لیورپول ایران است

می گویند نساجی لیورپول ایران است

شمال برگ: دروازه بان جدید تیم فوتبال نساجی می گوید هواداران این تیم یكی از دلایلی بودند كه او به عضویت این تیم قائمشهری دربیاید.



به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، عیرضا حقیقی، دروازه بان جدید تیم فوتبال نساجی در نخستین تمرینش با این اظهار نمود: تمرین خوبی داشتیم. ان شاءالله كه بتوانم در خدمت تیم نساجی و هوادارنش باشم و بتوانیم با هم رتبه تیم را بالا بیاوریم. نساجی بازیكنان و كادر فنی خیلی خوبی دارد فقط كمی زمان می خواهد.

او افزود: از هواداران نساجی ممنونم كه من را پذیرفتند. امیدوارم هر چیزی كه در توان دارم را بتوانم در اختیارشان بگذارم. نساجی هواداران خیلی پرشوری دارد و من با اطلاع این تیم را انتخاب كردم. من چندین پیشنهاد دیگر از ایران داشتم ولی این تیم را با مطالعه انتخاب كردم.

او در پاسخ به این پرسش كه آیا قبلا گفته بود كه در ایران فقط انتخابش پرسپولیس است هم توضیح داد: پیش از اینكه از ایران بروم بله، همین طور بود ولی الان شرایط مهیا نیست كه من در پرسپولیس باشم. الان هم در خدمت تیم نساجی و هوادارانش هستم. ما شنیدیم كه به نساجی می گویند لیورپول ایران. حالا برویم آن جا ببینیم كه واقعا اینگونه هست یا نه. البته مزاح كردم و تعریف هواداران نساجی را خیلی شنیده ام. چندین بازی نساجی را هم دیده ام كه خوب و قدرتمند است. مثل همه تیم های ایران در بعضی نقاط ضعف دارد. مطمئنا این هم با اهتمام و تلاش و زمان دادن برطرف می شود.

دروازه بان نساجی افزود: پرسپولیس یكی از پرطرفدارترین تیم های آسیاست و در آن جو بزرگ شدم. هواداران نساجی هم مطمئنا آن شور و هیجان را دارند. خوشحالم كه امسال در خدمتشان هستم. هواداران نساجی یكی از اصلی ترین دلایلم برای انتخاب این تیم بود. با صحبت هایی كه با آقای اسدی انجام دادم به این نتیجه رسیدم كه به نساجی بیایم. گفتن دلیل اصلی آمدنم به ایران زمان بر است و در فرصتی مناسب صحبت می كنم. من به این جا نیامدم كه وقتم را تلف كنم و فقط در یك باشگاهی باشم. من با هدف به این جا آمدم ولی بهتر است الان درباره اهدافم حرف نزنم و مرحله به مرحله جلو بروم. در آینده درباره اهدافم هم صحبت می كنم.

حقیقی درباره اینكه باشگاه به سبب بدهی در گرفتن كارت برخی از بازیكنانش مشكل دارد هم اظهار نمود: من هم شنیدم مقداری مشكل داشتند. این ها مسائلی است كه مربوط به باشگاه است. من روز گذشته قرارداد بستم و الان هم در خدمت تیم هستم. هر موقع آقای مهاجری به من دستور بدهند در خدمتشان هستم.

حقیقی همین طور بیان كرد: بعنوان پسر پرسپولیس و كسی كه سابقه حضور در این تیم را داشته از هواداران پرسپولیس رخصت می خواهم و امیدوارم در سال های آینده در خدمتشان باشم. یك شبه ای هم درباره بازی با پرسپولیس به وجود آمده بود كه باید بگویم من بازیكن حرفه ای هستم و سال اول و دومم نیست كه فوتبال بازی می كنم. هر چه كه در توان دارم را برای تیم نساجی می گذارم.

او درباره برگزاری تمرین نساجی در زمین درفشی فر كه زمانی پرسپولیس در آن تمرین می كرد هم اظهار داشت: من از این زمین خاطرات زیادی دارم. از نونهالان تا بزرگسالان پرسپولیس در این زمین بودم و از همین زمین تمرین به روبین كازان منتقل شدم. خوشحالم كه نخستین تمرینم پس از برگشت به ایران در درفشی فر بود.

دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ درباره این تیم هم توضیح داد: شرایط تیم ملی الان خوب است. درست است كه بازی آخر را مقابل بحرین باخت اما فوتبال برد و باخت دارد. آقای ویلموتس مربی جدیدی است و من فكر می كنم باید به او زمان داده شود. ما ایرانی های مقداری عجول هستیم و زود قضاوت می نماییم. باید مقداری زمان به آقای ویلموتس و دستیارانش داده شود. مطمئنا نتیجه می گیرند. جا دارد از زحمات كی روش هم تشكر نماییم. او خیلی برای فوتبال ایران را زحمت كشید ولی الان هدایت تیم بر عهده ویلموتس است. امیدوارم كه در بازی بعدی بتوانند برنده باشند تا در جدول بالا بیایند.

حقیقی در پاسخ به این پرسش كه نظرش درباره دروازه بانان تیم ملی چیست اظهار داشت: نظر خاصی درباره دروازه بانان تیم ملی ندارم.





منبع:

1398/08/02
19:02:04
5.0 / 5
4692
تگهای خبر: زمین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg