شمال برگ ShomalBarg.ir
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی گیلان:

علت مرگ بانوی 30 ساله رشتی با جدیت پیگیری می شود

علت مرگ بانوی 30 ساله رشتی با جدیت پیگیری می شود

شمال برگ: معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی گیلان، از فوت یك بانوی سی ساله رشتی كه برای عمل جراحی به یك كلینیك جراحی محدود استان مراجعه نموده بود، آگاهی داد.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، اسماعیل نور صالحی از فوت یك بانوی 30 ساله رشتی كه برای عمل جراحی به یكی از مراكز جراحی محدود رشت مراجعه نموده بود، آگاهی داد و اظهار داشت: این خانم 30ساله رشتی كه برای عمل جراحی زیبایی بینی (رینو پلاستی) به یكی از كلینیك های جراحی محدود سطح شهر رشت مراجعه نموده بود به دلیلهای نامعلومی فوت كرده است.
وی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق ناگوار اشاره كرد: بعد از اطلاع از سوژه اكیپ ویژه ای از طرف این معاونت جهت بررسی علت مرگ به این كلینیك اعزام شد تا بعد از طی مراحل قانونی لازم و محرز شدن دلیلهای فوت موارد به اطلاع عموم رسانده شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی گیلان اشاره كرد: بعد از طی مراحل قانونی لازم و محرز شدن دلیلهای فوت موارد به اطلاع عموم رسانده می شود.
به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا؛ تمامی مرگ های ناخواسته استان جهت بررسی علت و ابعاد قانونی سوژه و پیش گیری از موارد قابل اجتناب، در كمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشكی گیلان با جدیت بررسی می شود.





منبع:

1398/05/25
11:25:56
5.0 / 5
4441
تگهای خبر: رشت , گیلان , نور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
شمال برگ shomalbarg