شمالبرگ ShomalBarg.ir
مدیر پایانه مرزی آستارا:

زائران خارجی اربعین ورودی از مرز آستارا از 4 هزار نفر فراتر رفت

زائران خارجی اربعین ورودی از مرز آستارا از 4 هزار نفر فراتر رفت

شمال برگ: مدیر پایانه مرزی آستارا اظهار داشت: طی 6 روز گذشته، بیشتر از 4 هزار نفر زائر خارجی اربعین از مرز زمینی وارد كشور شده است.


جلال دیانسایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: از روز شنبه (21 مهر ماه) تاكنون، بیشتر از 4 هزار نفر زائران خارجی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) از مرز زمینی آستارا در غرب استان گیلان وارد كشور شده است.
وی با اشاره به اینكه زائران ورودی از كشورهای جمهوری آذربایجان، گرجستان و داغستان روسیه هستند، افزود: با نزدیك شدن به روز اربعین، ورود روزانه زائران افزایش یافته است و پایانه مرزی آستارا هم به شكل شبانه روزی خدمات عرضه می كند.
دیانسائی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینكه زائران خارجی بعد از استراحتی كوتاه از موكب امام حسین (ع) مستقر در پایانه مرزی آستارا به سمت مرقد مطهر امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) آستارا حركت می كنند، اضافه كرد: مسیر تعیین شده خروجی به كشور عراق برای زائران خارجی متردد از مرز آستارا، مرز شلمچه است.
وی با اشاره به اینكه تابحال 96 دستگاه خودروی برای جابجایی زائران خارجی از مرز آستارا وارد كشور شده است، خاطرنشان كرد: این دستگاه ها شامل ۶۵ اتوبوس، ۴ مینی بوس و ۲۶ سواری هستند.




1397/07/30
12:46:11
5.0 / 5
4889
تگهای خبر: آستارا , خدمات , زمین , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
شمال برگ shomalbarg