شمالبرگ ShomalBarg.ir

سردار عروج: مردم در دفاع مقدس با آموزه های امام راحل دفاع كردند

سردار عروج: مردم در دفاع مقدس با آموزه های امام راحل دفاع كردند

به گزارش شمال برگ مشاور فرمانده كل سپاه با تاكید بر اینكه امام خمینی (ره) ایستادگی با دستان خالی را به بشریت آموخت، تصریح كرد: اگر بتوانیم به اندازه توان و اعتقادات خود برابر دشمن ایستادگی نماییم وعده قرآن محقق شده و پیروزی از آن ما خواهد بود.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، سردار خسرو عروج شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال ملكوتی حضرت امام خمینی (ره) كه همزمان با پنجمین سالگرد خاكسپاری سه شهید گمنام دفاع مقدس در گلزار شهدای انزلی برگزار گردید ضمن تسلیت ایام، اظهار نمود: امام راحل هیچ چیزی را برای خودشان نمی خواستند و به این مورد دشمنان امام (ره) هم اعتراف كرده اند.
وی به تشریح سبك زندگی امام خمینی (ره) پرداخت و سپس اظهار نمود: شبكه های بیگانه و استكبار جهانی به دنبال نمایش مستندهایی از زندگی امام (ره) هستند، اما نتوانسته اند و نمی توانند ذره ای ضعف در زندگی ایشان پیدا كنند. امام خمینی (ره) معتقد بودند انسان باید برای اعتقاداتش بجنگد؛ گزارشات ساواك از آن حكایت می كند كه سبك مبارزه امام (ره) اینگونه بوده است. حضرت امام ثابت كردند كه مردم اختیاری و انفرادی می جنگند و در حركت در این راه، كیفیت مهم تر از تعداد است.
وی با تاكید بر اینكه امام خمینی (ره) به بشریت آموخت می توان تنها و با دستان خالی در مقابل دشمن ایستاد، عنوان كرد: این آموزه امام (ره) را ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان داد؛ امروز و در جنگ تمام عیاری كه دشمنان ضد انقلاب و نظام راه انداخته اند، اگر بتوانیم به اندازه توان و اعتقادات خود برابر دشمن ایستادگی نماییم وعده قرآن محقق شده و پیروزی از آن ما خواهد بود.
مشاور عالی فرمانده كل سپاه اظهار نمود: خون شهدا حافظ انقلاب و نظام است و دنیا می داند ایران فداییانی دارد كه آخرت را به دنیا ترجیح می دهند.




منبع:

1398/03/15
22:30:33
5.0 / 5
4752
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg