شمال برگ ShomalBarg.ir

آمادگی13 گروه علمی برای فعالیت پژوهشی تحول بنیادین در گیلان

آمادگی13 گروه علمی برای فعالیت پژوهشی تحول بنیادین در گیلان

به گزارش شمال برگ از گیلان مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان اظهار داشت: 13 گروه علمی دانشگاهی جهت فعالیت در عرصه پژوهشی آموزش و پرورش اعلام آمادگی کردند.


مرتضی مطهری فرد مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در دیدار با تعدادی از مدیران آموزش و پرورش استان اظهار نمود: با پیگیری های صورت گرفته توسط ستاد امر به معروف و همکاری دانشگاه های استان، برنامه های کاربردی در حوزه های پژوهشی آموزش و پرورش آماده شده است.
وی با اشاره به اجرا و پایبندی بر سند تحول آموزش و پرورش بعنوان یک مطالبه عمومی اظهار داشت: با بیان آمادگی ۱۳ گروه علمی دانشگاهی، پژوهش های لازم در حوزه تحول بنیادین برمبنای داشته های ایرانی اسلامی صورت خواهد گرفت.
مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با برشمردن اهمیت مبارزه با قالب های ترویج تربیت غربی همانند سند ۲۰۳۰ عنوان کرد: حساسیت خانواده ها، گروه های مطالبه گر تخصصی و نخبگان، تاثیر به سزایی در بهینه سازی مقوله های اجرائی، ساختاری و فرابخشی سند تحول دارد.
او در آخر ضمن تشریح اهداف ستاد امر به معروف استان درباب ساماندهی گروه های علمی دانشگاهی جهت پژوهش درباره «سند تحول بنیادین» خواهان تعامل هرچه بیشتر پژوهشکده تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان با دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف دراین زمینه شد.




منبع:

1399/10/10
18:42:23
0.0 / 5
761
تگهای خبر: زمین , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg