شمالبرگ ShomalBarg.ir
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران مطرح كرد

تكمیل سالن ورزشی جویبار نیازمند ۳۵ میلیارد تومان اعتبار

تكمیل سالن ورزشی جویبار نیازمند ۳۵ میلیارد تومان اعتبار

مازندران رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران اظهار داشت: تکمیل سالن ورزشی جویبار نیازمند 35 میلیارد تومان اعتبار است.



مفید غلامی راد در حاشیه بازدید از خانه کشتی استان مازندران اظهار داشت: تا حالا ۱۳ میلیارد تومان برای سالن ورزشی جویبار اعتبار ابلاغ گردید که برای تکمیل آن ۳۵ میلیارد تومان اعتبارمورد نیاز است.

وی با اظهار اینکه تا جایی که مقدور باشد از رشته کشتی حمایت خواهیم کرد، اشاره کرد: پشتوانه لازم برای پشتیبانی از کشتی را داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران درباره ساخت سالن چندمنظوره جویبار با عنوان اینکه این شهر مهد کشتی جهان است، اضافه کرد: این پروژه تا حالا پنج میلیارد تومان اعتبار داشته و ستون هایش راه اندازی شده و امسال نیز به دنبال سفر نوبخت معاون رئیس جمهوری، هشت میلیارد تومان اعتبار ابلاغ گردیده است.

غلامی راد تصریح کرد: پروژه سالن ورزشی جویبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و باید برای تسریع و تکمیل آن تا اختتام کار دولت برنامه ریزی نماییم برای اینکه افتتاح این پروژه هدیه خوبی برای مردم استان و جویبار خواهد بود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با عنوان اینکه به دنبال تامین منابع مالی برای ساخت چند مجموعه ورزشی آبرومندانه در استان هستیم، اظهار داشت: باید پروژه های نیمه ورزشی در استان باردیگر ساماندهی و بررسی شود و یا آنرا واگذار کنیم
وی اظهار داشت: مجموعه ورزشی و دوقلوی ماهفروجک ساری سالهای سال نیمه کاره مانده است و در مسافرت معاون رئیس جمهور ۲۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار اختصاص داده شده و دستگاه مجری متعهد شده این پروژه در موعد مقرر تکمیل شود.




1399/10/03
22:04:34
5.0 / 5
1128
تگهای خبر: رشت , ساری , سفر , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
شمال برگ shomalbarg