شمالبرگ ShomalBarg.ir
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران خبر داد

برگزاری كنگره آیت الله محمد كوهستانی در مازندران

برگزاری كنگره آیت الله محمد كوهستانی در مازندران

شمال برگ: مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از برگزاری کنگره آیت الله محمد کوهستانی در این استان آگاهی داد.



عباس زارع در جلسه برگزاری کنگره آیت الله حاج شیخ محمد کوهستانی در بهشهر اظهار نمود: نسل امروز به مفاخر نیاز دارد و امروز در فضای مجازی خلا وجودی مفاخر ما احساس می شود، باید بتوانیم با برنامه های جدید سازگار با ذائقه جوانان مفاخر را به آنان بشناسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: فراخوان کنگره انجام شد و با مراکز فرهنگی و ملی و دینی و حوزه های علمیه ارتباط برقرار شد و امیدواریم کنگره در خور شان این بزرگوار اجرا شود.

وی اشاره کرد: با بهره گیری از ابزار فرهنگ و رسانه و چاپ کتاب، ساخت فیلم مستند، چاپ مجموعه مقالات و جملات قصار آیت الله العظمی حاج شیخ محمد کوهستانی تلاش داریم تا این عالم ربانی بیش از پیش به جامعه شناسانده شود که تلاش همه جانبه در ادامه کار مهمست.

زارع اظهار داشت: تقدیر از آیت الله العظمی کوهستانی(ره)، تقدیر از سرمایه های معنوی کشور است و همه ما باید به سهم خودرا در برگزاری این کنگره تلاش نماییم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: دیدار با مراجع عظام با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه بهشهر از برنامه های در دست اقدام است که با از بین رفتن ویروس کرونا امیدواریم این مهم اجرائی شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر هم اضافه کرد: برگزاری کنگره آیت الله العظمی کوهستانی(ه) با استقبال همه روحانیون و علما و بزرگان روبه رو شده است و تلاش شد تا در همین راستا سخنان این عالم ربانی به صورت هفتگی در میان مردم نهادینه شود.

مسعود فلاح اظهار داشت: شناساندن این عالمان دینی بعنوان ذخیره مهم اسلام از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این راستا باید از تمام ظرفیت ها برای برگزاری مناسب کنگره آیت الله العظمی کوهستانی استفاده گردد.





منبع:

1399/09/18
17:51:24
5.0 / 5
899
تگهای خبر: مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
شمال برگ shomalbarg