شمال برگ ShomalBarg.ir
نماینده مردم رشت در مجلس:

اقتصاد و معیشت مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است

اقتصاد و معیشت مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است

از گیلان نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینكه حل مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است اظهار داشت: حل مشكلات در ارتباط با مسائل اقتصادی، معیشتی از دغدغه اصلی نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی است.


سیدعلی آقازاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از اولویت های اصلی مجلس یازدهم است اظهار داشت: حل مشکلات در ارتباط با مسائل اقتصادی، معیشتی و رفاه عمومی مردم از دغدغه اصلی نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم در این دوره از مجلس شورای اسلامی طرح هایی را عرضه و حمایت نماییم که تمرکز اصلی آن بر روی اشتغال، فعالسازی واحدهای تولیدی، رونق تولید و پشتیبانی از صنایع کشاورزی باشد.
نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه اقتصاد کشاورزی و گردشگری فرصت های خوب گیلان برای توسعه هستند اضافه کرد: در این راستا باید پشتیبانی از صنایع کشاورزی، کمک به کشاورزان و توسعه این صنعت، همت ویژه صورت گیرد.
وی افزود: با عنایت به شرایط اقلیمی و جغرافیایی و وضعیت اقتصادی استان گیلان، باید حوزه کشاورزی آن بیشتر مورد حمایت قرار گیرد و مشکلاتی که برای توسعه در این بخش وجود دارد حل و فصل شود.
آقازاده از اجرای طرح ویژه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی اقشار صدمه پذیر اطلاع داد و اظهار داشت: توزیع ارزاق عمومی، توزیع سبد کالا و واردات کالاهای اساسی از برنامه های مجلس برای کمک به اقشار صدمه پذیر است.



1399/08/22
20:30:27
5.0 / 5
1540
تگهای خبر: اقتصادی , تولید , رشت , صنایع
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg