شمال برگ ShomalBarg.ir
نماینده مردم بابل:

دولت از هجوم بی سابقه مسافران به شمال جلوگیری كند

دولت از هجوم بی سابقه مسافران به شمال جلوگیری كند

شمال برگ: مازندران نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از آنچه بی تدبیری ستاد ملی مقابله با كرونا برای عدم برخورد با مسافران شمال در تعطیلات پایانی هفته می داند، انتقاد نمود.



علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با ایسنا کفت: باتوجه به قرمز بودن وضعیت استانهای شمالی به ویژه مازندران در بحران کرونا سفر آزادانه مسافران به این استانها جای پرسش دارد.

وی اظهار داشت: هجوم بی سابقه مسافران آخر هفته به شمال، سلامت مردم این خطه و مسافران را تهدید می کند.

عضوهیات رئیسه مجلس یازدهم ضرورت اتخاذ تدابیر سختگیرانه در مقابل مسافران تابستانی را اشاره کرد و اضافه کرد: بی توجهی به اعمال مقررات سختگیرانه، شرایط غیر قابل پیش بینی را برای هفته های آتی در مازندران رقم خواهد زد.

کریمی فیروزجایی بی پروایی مسافران تابستانی از انجام سفرهای تفریحی را در شرایط کرونایی معضل فرهنگی دانست و اضافه کرد: مسامحه در مقابل رفتارهای پرخطر مسافران هزینه های مادی و معنوی سنگینی را برجای خواهد گذاشت.

این نماینده مجلس یادآورشد: مدیریت جامع و یکپارچه ملی و استانی برای صیانت از جان مردم در مقابل ویروس مهاجم کرونا لزوم دارد.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به تلاش بی وقفه کادر پزشکی و درمانی برای مهار کرونا اظهار داشت: همپوشانی کارهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در شرایط کرونایی عزم ملی مردم و مسئولان را می طلبد.

وی با اظهار تاسف از جان باختن ۱۸هزار نفر از هموطنان در اثر کرونا اظهار داشت: گسترش این ویروس مهاجم در اثر بی دقتی و بی مبالاتی فاجعه فرهنگی و غیر قابل جبران است.
نماینده مردم بابل همین طور با اشاره آماده نبودن زیر ساختهای مازندران برای پذیرش مسافران میلیونی اظهار داشت: دولت باید با اعتبارات ملی نسبت به تامین و تجهیز زیر ساختهای مازندران و رونق گردشگری این استان اقدام نماید چونکه امکانات و اعتبارات عمرانی مازندران برای این منظور محدود و ناکافی است.





منبع:

1399/05/18
15:59:27
5.0 / 5
2155
تگهای خبر: اقتصادی , سفر , شمال , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg