شمال برگ ShomalBarg.ir

بستری ۱۷۶۲ مبتلا به كرونا در مازندران

بستری ۱۷۶۲ مبتلا به كرونا در مازندران

شمال برگ: مازندران 1762 بیمار مبتلا به ویروس كرونا در مازندران بستری هستند، با وجود اینكه همچنان آمار بستری شده ها، در این استان بالا است و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارد، اما بنظر می رسد كرونا در این استان به آرامی در حال فروكش است، هرچند بگفته مسئولان، حضور در تجمعات، سفر به مازندران، استفاده نكردن از ماسك و رعایت نكردن فاصله گذاری اجتماعی، ممكنست باردیگر مسیر صعودی را نشان دهد.



سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرده که، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹۶ بیمار مشکوک به کرونا برمبنای تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی اشاره کرد: در همین مدت ۲۶۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خودرا در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره کرد: الان ۱۴۲۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علایم تنفسی حاد مشکوک به کرونا برمبنای تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی اشاره کرد: رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یکی از لزوم هایی است که باید به صورت جدی در شرایط کنونی به آن توجه کرد.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین برمبنای اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار نمود: هم اکنون ۳۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید بستری و ۶۴ بیمار هم ترخیص شدند، ۵۱ بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.





منبع:

1399/05/16
23:16:15
5.0 / 5
2582
تگهای خبر: سفر , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
شمال برگ shomalbarg