شمالبرگ ShomalBarg.ir

ازدحام مردم بدون ماسك در بازار كرونایی رشت

ازدحام مردم بدون ماسك در بازار كرونایی رشت

از گیلان  رییس اصناف گیلان اظهار داشت: كرونا در بازار رشت همچنان پرسه می زند و مردم ماسك نمی زنند.


محمد شکریه در گفت و گو با ایسنا با اعلان اینکه اثرات سوء کرونا بر بازار گیلان هنوز بهبود نیافته است، اظهار داشت: بسیاری از بازاریان ما گرفتار چک هایی هستند که باید پاس کنند.
وی اضافه کرد: باوجود اینکه هنوز کرونا در بازار رشت پرسه زنی می کند، خیلی از شهروندان حضور غیر ضروری در بازار دارند و حتی از ماسک هم استفاده نمی کنند.
شکریه با اعلان اینکه ما به صاحبان واحدهای صنفی تاکید کرده ایم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و حتما ماسک بزنند، اشاره کرد: متاسفانه مردم در ورود به واحدهای صنفی ماسک زدن را جدی نمی گیرند و بدون ماسک و دستکش تردد می کنند و تذکرات نیز بی فایده است.
رییس اصناف گیلان اظهار نمود: در صورتیکه باز هم مردم نسبت به ماسک زدن سهل انگاری کنند و استان به مرز آگهی یا وضعیت قرمز برسد، باردیگر محدودیت های ساعات کاری بر اصناف اعمال خواهد شد.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از عواملی که سبب افزایش تعداد مبتلایان به کرونا می شود، ورود مسافران به خصوص در تعطیلات است، این در حالیست که با اعمال محدودیت های درون شهری و برون شهری در زمان تعطیلات می توان از افزایش انتشار کروناویروس در گیلان تا حد قابل توجهی جلوگیری کرد.



1399/04/11
22:48:44
5.0 / 5
2805
تگهای خبر: رشت , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
شمال برگ shomalbarg