شمال برگ ShomalBarg.ir

فعالیت 6 ساله یك كلاهبردار در قالب یك شركت تجاری!

فعالیت 6 ساله یك كلاهبردار در قالب یك شركت تجاری!

شمال برگ: فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم به جعل اسناد و دریافت تسهیلات بانكی 412 میلیارد ریالی اطلاع داد.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، سید محمود میرفیضی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش قضایی در خصوص متواری شدن بدهكار بانكی از جنوب كشور به داخل استان مازندران و حضور در شهرستان "تنكابن"، مبحث در دستور كار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنكابن در اجرای این ماموریت با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با بررسی های همه جانبه، مخفیگاه متهم را شناسایی نمودند.
فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان كرد: متهم كه 6 سال قبل با عرضه اسنادی جعلی به نام یك شركت تجاری و بعد از دریافت تسهیلات 412 میلیارد ریالی از یك بانك در جنوب كشور متواری شده بود در عملیاتی ضربتی توسط پلیس آگاهی تنكابن و ماموران انتظامی كلانتری 14 "شیرود" دستگیر شد.
میرفیضی، سهل انگاری افراد در رعایت نكات امنیتی تجارت، ضعف آگاهی و اعتماد بی مورد به افراد را از مهمترین عوامل سوء استفاده سودجویان و كلاهبرداران برشمرد و تصریح كرد: متهم بعد از تشكیل پرونده به مرجع قضایی ارائه شد.




1397/09/01
20:58:50
5.0 / 5
4653
تگهای خبر: مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
شمال برگ shomalbarg