شمالبرگ ShomalBarg.ir

شعار مازندران پاك به كجا رسید؟

شعار مازندران پاك به كجا رسید؟

به گزارش شمال برگ ایسنا/مازندران استاندار مازندران اظهار داشت: حساس كردن مردم مازندران نسبت به معضلات پسماند نیازمند یك كار فرهنگی است.


مجید حسین زادگان در حاشیه افتتاح نمایشگاه مطبوعات در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شعار مازندران پاك كه در ابتدای حضور خود بعنوان استاندار این استان آنرا مطرح كرده بود، اظهار نمود: بعضی از مشكلات مازندران درباب پسماند حل شده است و در بحث طرح مازندران پاك نیز فرمانداران و بخشداران باید توجه ویژه ای به این طرح داشته باشند.
وی با اشاره به اینكه حساس كردن مردم مازندران نسبت به معضلات پسماند نیازمند یك كار فرهنگی در سطح استان است، خاطرنشان كرد: بوسیله رسانه، صدا و سیما، آموزش و پرورش و سمن های زیست محیطی می توان در اجرای این طرح موفق تر بود.
استاندار مازندران تصریح كرد: مردم این استان دارای شان و حرمت بالایی بوده اند و مازندران تحمل زباله بیش از حد را ندارد بدین سبب این امر نیازمند كار فرهنگی است.
حسین زادگان اظهار داشت: گردشگران كه بعنوان میهمان به این استان سفر دارند باید این مورد را رعایت نمایند.
وی با تاكید بر اینكه مسئولان ساماندهی سواحل و مجموعه ذی ربط باید یك مازندران پاك را تشكیل دهند، اضافه كرد: این مورد بحث فراموش شده ای نیست و دائما در حال اجرا و پیگیری است.
استاندار مازندران خاطرنشان كرد: اجرای طرح مازندران پاك یعنی حساس كردن صدا و سیما و رسانه ها در بخش فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم در سطح استان تا به اجرا شدن هر چه بهتر این طرح كمك نماییم.






منبع:

1398/08/28
08:28:18
5.0 / 5
4796
تگهای خبر: پسماند , سفر , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
شمال برگ shomalbarg