شمالبرگ ShomalBarg.ir
رئیس اداره عملیات آتش نشانی خبر داد

مرگ یك كارگر در حریق مرغداری در ساری

مرگ یك كارگر در حریق مرغداری در ساری

شمال برگ: در حریق یكی از مرغداری های شهرستان ساری سه كارگر نجات یافته و یك كارگر جان خویش را از دست داد.



به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، علی حسین زاده اظهار داشت: طی تماس شهروندان در ساعت 14 و 52 دقیقه روز دو شنبه 14 آبان ماه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در خصوص حریق گسترده مرغداری و محبوس شدن كارگران در آن بلا فاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند.

وی اضافه كرد: این آتش سوزی در یك سوله به مساحت 1600 متر در دو سالن به ظرفیت 8 هزار قطعه جوجه مرغ واقع در جاده جویبار روستای حاجی آباد رخ داد. به محض ورود به محل حادثه با دود غلیظ و چند كارگر مصدوم و دچار دودگرفتگی برخورد كردیم.

رئیس اداره عملیات اتش نشانی ساری خاطرنشان كرد: با توضیحات یكی از مصدومین با خبر شدیم كه یكی از كارگران در داخل مرغداری دچار دود گرفتگی و محبوس شده است كه با تلاش گروه امداد و نجات با تجهیزات كامل طی عملیات جستجو به بیرون منتقل شد.

حسین زاده اظهار نمود: متاسفانه در اثر شدت این حادثه كارگر جان باخته بود و تلاش عوامل آتش نشانی و اورژانس برای احیای وی موثر واقع نشد.

وی اضافه كرد: در این عملیات 6 دستگاه خودروی آتش نشانی از 4 ایستگاه به همراه 35 آتش نشان اعزام شد كه متاسفانه یكی از آتش نشانان هم در حین عملیات امداد و نجات به جهت غلظت بالای دود دچار حادثه دودگرفتگی و به بیمارستان منتقل شد.

این مسئول با بیان این كه شدت دود ناشی از حریق این مرغداری باعث دودگرفتگی دیگر سوله های مرغداری همجوار شد اما كارگران این سوله ها صدمه جدی ندیدند، خاطرنشان كرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و عملیات لكه گیری و تهویه محیط به ماموریت خود آخر دادند.

وی با تاكید بر رعایت همه موارد ایمنی از جانب كارگران، در مورد علت حادثه اظهار داشت: علت آن توسط كارشناسان در دست بررسی می باشد.


1397/08/16
15:26:02
5.0 / 5
4699
تگهای خبر: ساری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
شمال برگ shomalbarg