شمال برگ ShomalBarg.ir

كشف یك و نیم تن چوپ قاچاق در میاندورود

كشف یك و نیم تن چوپ قاچاق در میاندورود

شمال برگ: فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از كشف یك تن و 500كیلوگرم چوب قاچاق به ارزش 85 میلیون ریال در این شهرستان اطلاع داد.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، ذات اله رضوانی اظهار نمود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یك دستگاه وانت نیسان مشكوك شدند.
وی خاطرنشان كرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 1تن و 500كیلو گرم چوب جنگلی قاچاق به ارزش 85 میلیون ریال كشف كردند.
رضوانی افزود: در این ارتباط راننده خودروی نیسان دستگیر و بعد از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارائه شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینكه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی به دنبال دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.
*كشف یك میلیارد و200 میلیون ریالی كالای قاچاق در سوادكوه
فرمانده انتظامی استان مازندران از كشف یك میلیارد و 200 میلیون ریالی انواع كالای قاچاق در شهرستان سوادكوه اطلاع داد.
سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با كالای قاچاق در جهت پشتیبانی از تولیدات ملی، ماموران پلیس آگاهی سوادكوه با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی 5 دستگاه خودروی حامل كالای قاچاق حین تردد در محور مواصلاتی آن شهرستات شدند.
وی خاطرنشان كرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 5 قلم كاای خارجی قاچاق شامل، 2 تن زغال، یك دستگاه موتور خودروی خارجی و مقادیر قابل توجهی لوازم پزشكی كشف كردند.
میرفیضی از دستگیری رانندگان این خودروها و معرفی آنان به مرجع قضائی اطلاع داد و ارزش ریالی كالاهای قاچاق كشف شده را بالغ بر یك میلیارد و 200میلیون ریال عنوان نمود.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این كه كالاهای كشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیكی استان شد، اظهار داشت: قاچاق كالا تخریب زیر بنای اقتصاد كشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.
میرفیضی اضافه كرد: خرید و مصرف كالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی كارخانه ها، افزایش بیكاری در كشور و تولید بازار فروش برای كالاهای كشورهای خارجی خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این كه مبارزه با قاچاق كالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در كشور است، از مردم خواست: برای پشتیبانی از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق كالا و ارز با نیروی انتظامی همكاری كرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مركز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
*دستگیری3 سارق احشام با 6 فقره سرقت در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از دستگیری 3 سارق احشام با 6 فقره سرقت در ساری اطلاع داد.
ناصر علی صفر پور اظهار نمود: به دنبال اعلام خبر سرقت احشام در در یكی از روستاهای شهرستان ساری، مبحث در دستور كار ماموران كلانتری 13 این فرماندهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات و بررسی های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای بعنوان مظنون در این سرقت ها شدند.
صفرپور خاطرنشان كرد: با هماهنگی مرجع قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجوئی های به عمل آمده تابحال به 6 فقره سرقت احشام از روستاهای اطراف اعتراف كردند، متهمان بعد از تشكیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و مبحث در دست بررسی می باشد.



1397/08/04
15:56:40
5.0 / 5
4773
تگهای خبر: ساری , فروش , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg