شمال برگ ShomalBarg.ir
رییس هلال احمر كشور:

حفظ حرمت مردم اولویت كاری هلال احمر است

حفظ حرمت مردم اولویت كاری هلال احمر است

شمال برگ: رییس جمعیت هلال احمر كشور اظهار داشت: حفظ حرمت اولویت مسئولین این نهاد مردمی است.



به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، علی اصغر پیوندی در آئین افتتاح ساختمان اداری هلال احمر رضوانشهر اظهار داشت: حفظ حرمت از اهداف جمعیت هلال احمر است كه با تلاش 95 ساله كاركنان، اعضا و داوطلبان این نهاد مردمی شكل گرفته و امیدواریم خدمت شایسته و در خور مردم داشته باشیم.

وی اضافه كرد: استان پرطراوت گیلان دارای جاذبه های گردشگری زیادی است كه مورد توجه مسافرین می باشد و داوطلبان و جوانان باید از لحاظ امكانات و تجهیزات امدادی توانمندتر از گذشته باشند.

پیوندی افزود: جمعیت هلال احمر استان دارای 17 پایگاه امدادی و بین شهری است كه تعدادی از آنها به صورت كانكس بوده كه با هدف جذب اعتبار و كمك خیرین و همینطور تعامل بیشتر مسئولین، پایگاه های فعلی به ساختمانهای تجهیز شده تبدیل و راه اندازی می گردد.

وی ضمن ابراز امیدواری جهت ارائه خدمات مطلوب و در خور مردم شهرستان رضوانشهر بیان كرد: مركز اداری امدادی شهرستان رضوانشهر دارای 340 مترمربع مساحت بوده و 550 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

رییس هلال احمر كشور همینطور ضمن تقدیر از آقای شكری نماینده تالش و رضوانشهر و تاكید بر افزایش پایگاه های امدادی خواهان پیگیری و تعامل بیشتر مسئولین استان با واگذاری زمین جهت ساخت پایگاه بین شهری در شهرستان تالش با كمك خیرین و اعتبارات جمعیت و پوشش امدادی منطقه شد.


1397/07/29
14:03:26
5.0 / 5
4753
تگهای خبر: خدمات , زمین , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg