شمال برگ ShomalBarg.ir
مدیركل سیاسی انتخابات و تقسیمات كشوری استانداری گیلان:

دور دوم انتخابات با هر نتیجه ای باید سبب انسجام ملی شود

دور دوم انتخابات با هر نتیجه ای باید سبب انسجام ملی شود

به گزارش شمال برگ، مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان اظهار داشت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با هر نتیجه ای باید سبب انسجام ملی، پیوند عاطفی و ایمانی مردم ایران شود.



به گزارش شمال برگ به نقل از مهر، جواد شفیعی ثابت با تأکید بر هوشیاری مردم در برهه حساس سیاسی اظهار داشت: رقابت های انتخاباتی لازم و لازم است و تشدید اختلافات و درگیری و حساسیت ها سبب طمع دشمنان برای بهره برداری و سواستفاده می شود.
مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان اظهار داشت: کنترل رفتار سیاسی فردی و جمعی و اجتماعی در روزهای انتخابات در فضای حقیقی و مجازی سبب کاهش گسل های اجتماعی شده و فردای انتخابات باید همه مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی مسالمت آمیز و سازنده داشته باشند.
وی افزود: شایعه سازی، تخریب رقیب، توهین و پیش بینی های غیر مستند و بازنشر محتوای غیرسازنده در فضای مجازی سبب جو روانی منفی خواهد شد که هر دولتی سرکار بیاید بطور قطع در راه تحقق وعده هایش گرفتار مشکل خواهد شد پس باید فکر آرامش جامعه برای فردای انتخابات باشیم.
وی اظهار داشت: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هر نتیجه ای باید سبب انسجام ملی و پیوند عاطفی و ایمانی آحاد مردم ایران اسلامی بشود و مقدمه آن رعایت انصاف در تبلیغات و رقابت و هواداری است.
شفیعی دبیر ستاد انتخابات گیلان اظهار داشت: روش های متفاوت برای اداره جامعه طبیعی و تضارب آرا سطح بینش عمومی جامعه را در این انتخابات چند پله بالاتر برده است و باید از این ظرفیت آگاهی برای کسب تجربه از حوادث و فتنه انگیزی دشمنان این ملت استفاده نمائیم تا طمع آنان خنثی گردد.

1403/04/12
18:46:46
5.0 / 5
265
تگهای خبر: رشت , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg