شمال برگ ShomalBarg.ir
استاندار گیلان:

1000 میلیارد تومان برای گسترش زیرساخت های برق گیلان سرمایه گذاری شد

1000 میلیارد تومان برای گسترش زیرساخت های برق گیلان سرمایه گذاری شد

شمال برگ: به گزارش شمال برگ، از گیلان استاندار گیلان با اعلان اینکه طی یک سال گذشته بیشتر از 1000 میلیارد تومان برای زیرساخت ها و تقویت در ارتباط با برق رسانی اعتبار گذاشته شد، اظهار داشت: حدود 1150 کیلومتر کابل خودنگه دار به منظور تاب آوری و پیشگیری از نوسانات برق در استان اجرا شده است.


اسدالله عباسی امروز در آیین افتتاح و بهره برداری همزمان پروژه آبرسانی سایت گوشلوندان در شهرستان فومن که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور همراه بود، اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۱۳۰ پنل مربوط به انرژی خورشیدی هر یک با هزینه حدود ۳۰ میلیون تومان در اختیار عشایر کوچ نشین قرار دادیم.
وی با اشاره به پیشرفت ها، توسعه، عمران و آبادانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اضافه کرد: کمتر از ۱۰ درصد روستاهای استان برق دار بودند اما حالا بیش از ۹۹.۹۷ درصد روستاهای استان از این نعمت برخوردار می باشند که درصد اندک باقیمانده هم مناطق دارای جمعیت کمتر از ۱۰ خانوار و پراکندگی زیاد است.
عباسی در ادامه با تشریح پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر امسال اشاره کرد: ۱۱۰۹ پروژه با بیش از ۴۵۰۰ میلیارد تومان انجام و تکمیل شد ضمن این که در هفته دولت نیز پروژه هایی با حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان بهره برداری شده است.
وی پیش بینی کرد: تا هفته دولت سال آینده در استان پروژه هایی با بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری برسد.
نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: راه آهن رشت - کاسپین همچون این پروژه هایی است که برمبنای قولی که به ما داده شده باید در اواخر بهار سال آینده یا تابستان به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به افتتاح پروژه استخر فرهنگیان استان گیلان در دهه فجر امسال اضافه کرد: این پروژه که از سال ۱۳۸۳ به سبب برف سنگین گرفتار تخریب شده بود بیش از ۱۸ سال غیر قابل استفاده و تخریب شده ماند و بالاخره در این دولت با اختصاص اعتبار مورد نیاز از محل مصوبات سفر رییس محترم جمهوری به بهره برداری رسید.
استاندار گیلان با اشاره به افتتاح استخر ویژه دانش آموزان در شهرستان شفت نیز اشاره کرد: این پروژه نیز با هفت میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده و تنها شهرستان استان است که استخر دانش آموزی در آن افتتاح شد.
عباسی با اعلان اینکه تمام تلاش و توجه ما متکی بر فراهم کردن رفاه مردم، سلامت، مسکن و اشتغال است، اظهار داشت: این موارد از مولفه های اصلی کار دولت می باشد ضمن این که مسئله عمران و آبادانی نیز مورد توجه جدی می باشد.
وی اظهار داشت: دستور و تاکید رییس جمهور بر آنست که در بخش رفاه مردم موانع را به نفع مردم برطرف نماییم، در این ارتباط هیچ بن بستی وجود ندارد، واژه های متاسفانه و نمی توانیم را به کار نمی بریم. تعطیلی هم در کار ما وجود ندارد.
استاندار گیلان دولت سیزدهم را برگرفته از اراده مردم و نظام دانست و اضافه کرد: با وحدت، اتحاد ملی و انقلابی که داریم و پیروی از ولایت فقیه که سکان دار شایسته عرصه نظام و حکومت اسلامی بوده، در ۲۲ بهمن به شکرانه سال ها ایستادگی، پایمردی و فداکاری و مقابله با دشمن و شکست آنان و پیروزی مقتدرانه نظام در همه عرصه ها با حضور باشکوه بار دیگر چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن می گیریم.




منبع:

1401/11/21
12:05:48
5.0 / 5
315
تگهای خبر: حفاظ , رشت , سفر , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
شمال برگ shomalbarg