آمادگی ایسپای گیلان برای اجرای پروژه های نظرسنجی در بخش های دولتی و خصوصی
به گزارش شمال برگ از گیلان سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان اظهار داشت: اجرای طرح های نظرسنجی و تحقیقات افکار عمومی فقط به بخش های عمومی و دولتی محدود نمی گردد، بلکه شرکتها و بخش های خصوصی هم می توانند بمنظور شناخت افکار عمومی، تقاضای مشتریان و نیاز بازار زیرمجموعه خود مبادرت به اجرای طرح نظرسنجی کنند.
دکتر حمیدرضا مسکنی در گفت و گو با ایسنا ضمن گرامیداشت بیست ویکمین سالروز تاسیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، اظهار نمود: ایسپا در سال ۱۳۸۰ در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با هدف توسعه تحقیقات افکار عمومی و طرح های نظرسنجی تشکیل شده و تلاش می کند ضمن اجرای طرح های نظرسنجی و تحقیقات افکار عمومی در سطوح مختلف، ملی، کارفرمایی و خویش فرمایی، مسئولان و سیاست مداران، توجه دانشگاهیان و نخبگان را نسبت به افکار عمومی و تحولات جامعه جلب نماید.
سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان با اشاره به اهمیت نظرسنجی در تصمیم گیری و سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها، اضافه کرد: اجرای طرح های نظرسنجی و تحقیقات افکار عمومی فقط به بخش های عمومی و دولتی محدود نمی گردد، بلکه شرکتها و بخش های خصوصی هم می توانند بمنظور شناخت افکار عمومی، تقاضای مشتریان و نیاز بازار زیرمجموعه خود مبادرت به اجرای طرح نظرسنجی نمایند تا با تاکید بر تحقیقات انجام گرفته، سرمایه گذاری، تولید، بازاریابی و فروش را متناسب با نیاز مخاطبان خود در نظر بگیرند.
وی با اعلان اینکه ایسپای گیلان از بدو تاسیس تا حالا ۱۴۸ طرح پژوهشی و نظرسنجی ملی، کارفرمایی و خویش فرمایی را اجرا کرده است، اظهار داشت: سال قبل ایسپای گیلان توانست در اجرای پروژه انتخابات ریاست جمهوری، از نظر صحت اجرای داده ها و با پیش بینی ۹۸ درصدی انتخابات، رتبه برتر کشور را کسب نماید.
مسکنی با اشاره به این که ایسپا می تواند پروژه های تحقیقاتی و نظرسنجی مشترکی را با سایر مراکز دانشگاهی و علمی اجرا نماید و راه حل مناسب را عرضه نماید، اشاره کرد: ایسپا آمادگی دارد با اجرای پروژه افکارسنجی و تحقیقات افکار عمومی در موضوع پسماند و زباله سوز سراوان در میان جامعه علمی و نخبگان استان، نسبت به ارائه و شناسایی ایده های برتر و موفق اقدام نماید.
منبع: shomalbarg.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب