شمالبرگ ShomalBarg.ir

چین مشتری مهم پودر صفرا گاوی انزلی

چین مشتری مهم پودر صفرا گاوی انزلی

شمال برگ: رئیس اداره دامپزشكی بندر انزلی اظهار داشت: امسال بالغ بر چهار هزار تن پودر صفرای خشك گاوی كه درانزلی تولید شد به كشور چین صادر گردیده است.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، علی رسولی در جلسه دامپزشكی انزلی با بیان این كه پودر صفرا در صنایع دارویی و آرایشی كاربرد دارد، اظهار داشت: از شروع سال جاری تابحال مقدار چهار هزار و 778 كیلوگرم پودر صفرای خشك گاوی كه در یكی از شركت های موجود در منطقه آزاد انزلی تولید شد، به كشور چین صادر گردیده است.
وی با اشاره به نظارت دامپزشكی در این خصوص اضافه كرد: این مقدار پودر تولید شده از حدود 95 هزار لیتر مایع صفرای گاوی كه از كشتارگاه های تحت نظارت دامپزشكی از نقاط مختلف ایران جمع آوری و سپس صدور گواهی حمل قرنطینه ای- بهداشتی دامپزشكی مبداء با خودروهای ویژه به شهرستان انزلی حمل و در تنها كارخانه تولید پودر صفرای كشور، واقع در منطقه آزاد انزلی، تحت نظارت كارشناس دامپزشكی ابتدا تغلیظ و سپس تبدیل به پودر شد.
رسولی با اشاره به ارزآوری این محصول صادراتی اشاره كرد: این مقدار پودر صفرای تولید شده سپس بسته بندی و ستاندن مدارك لازم جهت صادرات بوسیله فرودگاه امام به كشور چین صادر و حدود 73 هزار دلار ارزاوری داشته است.



1397/12/26
14:49:20
5.0 / 5
4877
تگهای خبر: بندر انزلی , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
شمال برگ shomalbarg