شمال برگ ShomalBarg.ir

آخرین وضعیت آب و هوا در مازندران

آخرین وضعیت آب و هوا در مازندران

شمال برگ: مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران به تشریح آخرین وضعیت آب و هوا در این استان پرداخت.



احمد اسدی در گفتگو با ایسنا ضمن اشاره به وضع هوای مازندران، اظهار نمود: برپایه تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران در روز چهار‏شنبه ۳ شهریور، صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر و شب با افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد همراه می باشد.

وی اظهار داشت: بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۳۲ تا ۳۶ و در ارتفاعات بین ۲۶ تا ۳۲ درجه سلسیوس است.

معاون توسعه و پیشبینی اداره کل هواشناسی مازندران، تصریح کرد: در روز پنج‏شنبه ۴ شهریور، آسمان استان نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما- در بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه بوده و بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۳۱ تا ۳۴ و در ارتفاعات بین ۲۵ تا ۳۰ درجه سلسیوس است.

اسدی افزود: در روز جمعه ۵ شهریور هم وضعیت جوی صاف تا نیمه ابری ودر ساعات بعدازظهر در ارتفاعات غربی استان با رشد ابر، احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود و بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۳۱ تا ۳۵ و در ارتفاعات بین ۲۶ تا ۳۱ درجه سلسیوس گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از روز ‏شنبه ۶ شهریور تا روز سه ‏شنبه ۹ شهریور، اسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما همراه بوده و هوا گرم و شرجی خواهد بود.

معاون توسعه و پیشبینی اداره کل هواشناسی مازندران اظهار داشت: بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۳۲ تا ۳۶ و در ارتفاعات بین ۲۸ تا ۳۳ درجه سلسیوس خواهد بود.





منبع:

1400/06/04
12:55:05
5.0 / 5
1114
تگهای خبر: ساحل , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
شمال برگ shomalbarg