شمالبرگ ShomalBarg.ir

سازمان جنگلها خواهان تسریع در صدور سند تالاب انزلی شد

سازمان جنگلها خواهان تسریع در صدور سند تالاب انزلی شد

شمال برگ: رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در نامه ای به معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواهان تسریع در صدور سند تالاب انزلی به نام دولت با نمایندگی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور شد.



به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا در نامه دکتر مسعود منصور به ذبیح اله خداییان آمده است: باتوجه به اهمیت تالاب ها به لحاظ زیست محیطی و وجود حساسیت های محلی، ملی و بین المللی و اینکه این تالاب ها در وضعیت فعلی متاثر از تغییرات اقلیمی و کاهش بارش های جوی گرفتار چالش مضاعف شده اند، هر گونه تزلزل در حاکمیت دولت بر عرصه تالاب ها می تواند سبب سو استفاده زمین خواران و چنگ اندازان بر عرصه های ملی و دولتی شود.

منصور از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک خواست با قید فوریت نسبت به صدور سند تالاب ها به نام دولت با نمایندگی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور سرعت ببخشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگلها، رئیس سازمان جنگلها همین طور در این نامه با اشاره به اسناد بالادستی و نامه معاونت حقوقی ریاست جمهوری بر مبانی قانونی صدور سند تالاب ها به نام دولت با نمایندگی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور تاکید کرده است.





منبع:

1400/05/27
23:52:15
5.0 / 5
769
تگهای خبر: زمین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
شمال برگ shomalbarg