شمال برگ ShomalBarg.ir

كشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در كوچصفهان

كشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در كوچصفهان

از گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رشت اظهار داشت: ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که در یک منزل مسکونی به صورت غیر مجاز مورد استفاده قرار می گرفت، کشف شد.


سرهنگ محمود حافظی در تشریح جزئیات این خبر اظهار نمود: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی موثر در پشتیبانی از تولید داخلی و سرمایه گذاران است.
وی ضمن اشاره به شناسایی فردی که در منزل مسکونی خود مبادرت به استفاده غیر مجاز از دستگاههای استخراج ارز دیجیتال می کرد، اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش کوچصفهان بعد از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل مسکونی فرد مورد نظر، چهار دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه متعلقات آنرا کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری و معرفی متهم ۳۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اطلاع داد و اضافه کرد: کارشناسان ارزش دستگاههای استخراج ارز دیجیتال کشف شده را ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاچاق فرصت های سرمایه گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می برد اضافه کرد: مبارزه با قاچاق همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.



1400/04/04
13:56:40
5.0 / 5
1088
تگهای خبر: اقتصادی , تولید , رشت , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg