شمال برگ ShomalBarg.ir
معاون استاندار خبر داد

كاهش ساخت و سازهای بدون مجوز در مازندران

كاهش ساخت و سازهای بدون مجوز در مازندران

مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اظهار داشت: تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرائی با دستگاه قضایی منجر به کاهش آمار ساخت و سازغیرمجاز در استان مازندران شده است.



مهدی رازجویان در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و ساز بدون مجوز استان مازندران اظهارکرد: در چند سال اخیر مقابله با ساخت و سازهای بدون مجوز در اولویت برنامه های استان مازندران قرار داشت که در همین راستا اقدامات بسیاری نیز انجام شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر این که حفظ اراضی کشاورزی و باغی استان مازندران جهت تامین امنیت غذایی کشور اهمیت دارد، اشاره کرد: با مدیران دستگاه های اجرائی که در این راستا حرکت نکردند، تذکر و برخورد صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر در امتداد مقابله با ساخت و سازهای بدون مجوز با برخی از دهیاران و شهرداران متخلف برخورد قانونی صورت گرفت و حتی منجر به عزل برخی از آنها نیز شد.

رازجویان قانون را ملاک عمل مدیران دستگاه های اجرائی دانست و افزود: آنچه که قانون مشخص کرده معیار صدور پروانه و ارائه خدمات در زمینه ساخت و ساز است و مدیرانی که در مدار قانون حرکت نکنند، متخلف محسوب می شوند.

وی با اعلان اینکه برخوردهای جدی دستگاه قضا با متخلفین ساخت و ساز بدون مجوز قابل تقدیر است، اضافه کرد: تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرائی با دستگاه قضایی منجر به کاهش آمار ساخت و سازغیرمجاز در استان مازندران شده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران در آخر با اشاره به یکم تا هفتم تیر ماه که به هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق نام گذاری شده است، اظهارکرد: با مدیریت صحیح در مصرف آب و برق می توان شاهد کاهش مصرف در فصل تابستان باشیم.




1400/04/02
19:15:01
5.0 / 5
1102
تگهای خبر: خدمات , زمین , كشاورزی , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
شمال برگ shomalbarg