شمالبرگ ShomalBarg.ir

بعضی از روستاییان گیلان منتظر شب حادثه نشسته اند

بعضی از روستاییان گیلان منتظر شب حادثه نشسته اند

به گزارش شمال برگ مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان اظهار داشت: متاسفانه ۲۵۰ هزار نفر از روستاییان استان نسبت به بیمه در زندگی بی توجه هستند و منتظر شب حادثه نشسته اند.


هانی قلی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: روستاییان، كشاورزان و ساكنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت كه متولد اسفند سال ۴۷ هستند، فقط تا اختتام امسال برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان مهلت دارند.
وی اضافه كرد: این افراد با بازگشت به مركز صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر شهرستان خود و عضویت در این صندوق می توانند از مزایای حقوق بازنشستگی، از كارافتادگی و مستمری ناشی از فوت سرپرست خانوار برخوردار شوند.
قلی پور افزود: اوایل امسال ۷۲ هزار نفر در این صندوق بیمه بودند كه ۸ هزار نفر امسال افزوده شدند و الان تعداد بیمه شدگان در این صندوق ۸۰ هزار نفر است.
وی اشاره كرد: در مجموع در گیلان ۳۳۰ هزار نفر از روستاییان شرایط بیمه شدن در این صندوق را دارند و ۲۵۰ هزار نفر باوجود سفارش های كارشناسان صندوق برای بیمه شدن اقدام نمی كنند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان اظهار داشت: متأسفانه هنوز خیلی از افراد نسبت به بیمه در زندگی بی توجه هستند و منتظر شب حادثه نشسته اند.
وی افزود: برنامه داریم، سال آینده تعداد بیمه شدگان این صندوق را بیشتر از صد هزار نفر برسانیم تا زندگی روستاییان استان ما از امنیت بالاتری برخوردار شود.
قلی پور با اشاره به اینكه هم اكنون بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۰ نفر از این صندوق مستمری دریافت می كنند، اشاره كرد: طبق قانون افرادی كه بالای ۵۰ سال دارند نمی توانند برای عضویت در این صندوق ثبت نام كنند و به روستاییان سفارش می نماییم كه حتماً پیش از ورود به این سن برای عضویت در این صندوق ثبت نام كنند.



1397/12/06
14:34:00
5.0 / 5
4693
تگهای خبر: گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
شمال برگ shomalbarg