شمالبرگ ShomalBarg.ir
یك مسئول خبر داد

برگزاری ۲ جشنواره ادبی دفاع مقدس در مازندران

برگزاری ۲ جشنواره ادبی دفاع مقدس در مازندران

به گزارش شمال برگ مازندران مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزاری یازدهمین دوره دو جشنواره ادبی شعر اشک انار و داستان کوتاه دفاع مقدس ˮیوسفˮ در استان اطلاع داد.


سیدمحمد صادقی سنگدهی از برگزاری یازدهمین دوره دو جشنواره ادبی شعر «اشک انار» و داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» در استان اطلاع داد و اظهار نمود: این دو جشنواره با موضوعات «شهدا»، «هشت سال دفاع مقدس»، «شهدای مدافع حرم و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، «شهدای مدافع امنیت»، «شهدای ترور و هسته ای و علمی» و «جنگ نرم» و «مقاومت ملل و بیداری اسلامی» برگزار می گردد.
صادقی سنگدهی، توجه و استفاده از زبان و ادبیات محلی و خصوصیت های بومی استان، پرداخت دستاوردها و حماسه آفرینی های رزمندگان استان در عملیات ها و یگان ها را همچون خصوصیت های آثار ارسالی برشمرد.
وی با اعلان اینکه آثار شاعران و نویسندگان مازندرانی به دو زبان فارسی و محلی (تبری) با ترجمه پذیرش می شود، اشاره کرد: محدودیتی از نظر تعداد اثر وجود نداشته و آثار ارسالی باید در چارچوب WORD از یک تا ۵ صفحه A ۴ عرضه شود و قبلا در کتاب یا نشریه ای منتشر نشده باشد.
این مسئول مهلت ارسال آثار را تا ۱۳ آبان ۱۴۰۰ اعلام نمود و اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند آثار خویش را از راه شماره ۰۹۳۵۲۳۰۷۱۵۸ در سروش و ایتا و یا آدرس الکترونیکی Sajed.mazandaran@gmail.com ارسال نمایند.
صادقی سنگدهی با اعلان اینکه مراسم اختتامیه دو جشنواره در صورت اعلام ستاد ملی کرونا در نهم دی برگزار می شود، اظهار نمود: از صاحبان ۲۲ اثر برگزیده دو جشنواره در استان تقدیر و آثار برگزیده برای رقابت در سطح ملی به تهران ارسال خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، مدیر ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از چاپ آثار برگزیده و منتخب در چارچوب دو کتاب جشنواره شعر «اشک انار» و داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» اطلاع داد و اظهار داشت: کتاب جشنواره در روز اختتامیه به برگزیدگان اهدا خواهد شد.




منبع:

1400/03/09
10:57:55
5.0 / 5
1171
تگهای خبر: الكترونیكی , شركت , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg