شمال برگ ShomalBarg.ir

خواب عمیق خودروها

خواب عمیق خودروها

به گزارش شمال برگ رئیس اتحادیه نمایشگاه های خودروی شهرستان رشت اظهار داشت: بازار 90درصد بنگاه های خرید و فروش ماشین به خواب عمیقی فرو رفته اند.


داود ناطق در گفتگو با ایسنا، در مورد وضعیت بازار خرید و فروش خودرو در شهرستان رشت اظهار داشت: بازار 90 درصد بنگاه های خرید و فروش ماشین راكد است و خودورها به خواب عمیقی در نمایشگاه ها فرو رفته اند.
وی ادامه داد: افزایش قیمت كاذب خودورها سبب شده است كه متقاضیان قدرت خرید را از دست بدهند و در كل از خرید خودرو صرف نظر كنند.
ناطق با اشاره به اینكه در هر نمایشگاه ماشین جوانانی با سرمایه شخصی شان به خرید و فروش خودور مشغول بوده اند، تصریح كرد: ركود بازار خرید و فروش خودرو سبب شده است كه این جوانان با مشكلات اقتصادی مواجه شوند.
وی خاطرنشان كرد: نبود نظارت لازم بر ثبت نام خودروها و همینطور نظارت بر بازار خودرو سبب شده است كه وضعیت بازار ماشین ها به این روز بیفتد.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی شهرستان رشت با اشاره به اینكه پیش بینی می شود در اواخر روزهای پایانی سال كه معمولا در سالهای گذشته بازار خوبی داشت، امسال وضعیت مناسبی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: یكی از گلایه های زیادی كه از جانب مصرف كنندگان مطرح می شود، زمان بسیار كوتاه برای ثبت نام خودرو است و در این فرصت كوتاه امكان ثبت نام برای بخش عمده متقاضیان وجود ندارد.
ناطق یكی دیگر از مشكلات را پیشنهاد فروشندگان خودروهای از كارخانه عنوان نمود و افزود: به تازگی به بعضی از ثبت نام كنندگان سفارش می شود كه به جای تحویل خودروی مورد نظرشان خودروی دیگری كه در انبار دارند را خریداری كنند و این نوع خدمات دهی در مجموع اعتماد مردم را سلب می كند.



1397/12/03
12:55:51
5.0 / 5
4806
تگهای خبر: خدمات , رشت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg