شمال برگ ShomalBarg.ir
مدیركل آموزش و پرورش گیلان خبرداد

برگزاری آزمون های پایه دوازدهم در ۲۴۰ حوزه امتحانی گیلان

برگزاری آزمون های پایه دوازدهم در ۲۴۰ حوزه امتحانی گیلان

از گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از آمادگی استان برای برگزاری امتحانات دانش آموزان خبرداد و اظهار داشت: آزمون های پایه دوازدهم در 240 حوزه امتحانی برگزار می شود، برای آزمون پایه نهم هم طراحی سوالات در مناطق صورت می گیرد و باتوجه به تعدد کلاس ها در مدارس، امتحانات این پایه با رعایت کامل ضوابط بهداشتی صورت می گیرد.


محمد رحمتی در جمع خبرنگاران درباب آمادگی برای برگزاری امتحانات دانش آموزان اظهار نمود: همه دستورالعمل های بهداشتی در حوزه های امتحانی رعایت خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری آزمون های پایه دوازدهم در ۲۴۰ حوزه امتحانی، اضافه کرد: بااینکه امسال حدود ۱۰۰۰ دانش آموز کمتر نسبت به پارینه در امتحانات نهایی حضور دارند، اما دو حوزه امتحانی به تعداد حوزه های نهایی افزوده شده است.
رحمتی با اشاره به افزایش فاصله دانش آموزان در حوزه های امتحانی از یک و نیم متر به دو متر اشاره کرد: دانش آموزان در بدو ورود به حوزه ها، تب سنجی می شوند و یک مراقب بهداشت هم بعنوان ناظر بر اجرای نکات بهداشتی آزمون ها نظارت دارد.
وی درباره امتحانات پایه نهم نیز اظهار داشت: در این پایه طراحی سوالات در مناطق صورت می گیرد و باتوجه به تعدد کلاس ها در مدارس، امتحانات پایه نهم با رعایت کامل ضوابط بهداشتی صورت می گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: در امتداد برگزاری هرچه ایمن تر امتحانات نهایی جلسه ستاد هماهنگی برگزاری تراکمی پایانی پایه های نهم و دوازدهم با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نمایندگانی از استانداری به میزبانی آموزش و پرورش استان اجرا شد. در این نشست بر برگزاری امتحانات حضوری با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی تاکید شد.



1400/02/25
20:38:36
5.0 / 5
1066
تگهای خبر: گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
شمال برگ shomalbarg