شمال برگ ShomalBarg.ir
استاندار گیلان:

۱۲ فروردین از ماندگارترین روزها در تاریخ معاصر كشورمان است

۱۲ فروردین از ماندگارترین روزها در تاریخ معاصر كشورمان است

از گیلان استاندار گیلان ۱۲ فروردین ماه را از ماندگارترین و مهم ترین روزها در تاریخ معاصر کشورمان خواند و با تکیه بر لزوم حفظ همدلی و مشارکت مردم برای پیشرفت اظهار داشت: جمهوری اسلامی، عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد.


ارسلان زارع در جمع خبرنگاران؛ ۱۲ فروردین ماه را از ماندگارترین و مهم ترین روزها در تاریخ معاصر ایران خواند و اظهار نمود: با انتخاب مردم؛ نظام سلطنتی و دیکتاتوری برچیده شد و رای مردم، در صدر امور و تصمیم گیری ها قرار گرفت.
وی افزود: حضور حماسی مردم و رای قاطع بیشتر از ۹۸ درصدی به نظام جمهوری اسلامی، گویای این حقیقت آشکار است که این نظام، مردمی است.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی که برخاسته از اراده مردم و پاسخ دهنده به یک خواست تاریخی است؛ عزت و عظمت ملت ایران را احیاء کرد و دو رکن مهم جمهوریت و اسلامیت را کنار هم قرار داد.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه پیشرفت همه جانبه کشور از راه همدلی و همکاری و مشارکت مردم محقق می شود؛ اظهار داشت: ملت هوشیار و آگاه ایران همواره در راه استقرار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی؛ یکدل، یکصدا و همگام بوده اند و باردیگر در رویداد مهم دیگری که تجلی بخش مردم سالاری دینی است حضوری پرشور خواهند داشت.



1400/01/12
15:14:49
5.0 / 5
651
تگهای خبر: گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
شمال برگ shomalbarg