شمال برگ ShomalBarg.ir
نكونام:

داوران زحمت می كشند اما كافی نیست

داوران زحمت می كشند اما كافی نیست

سرمربی تیم فوتبال فولاد پس از پیروزی تیمش برابر نساجی از داوران به خاطر اشتباهات ضد تیمش انتقاد نمود.



به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر نساجی اظهار نمود: می دانستیم با چه تیمی بازی داریم. نساجی تیم جنگجو و پرتلاشی است. فوتبال بازی کردن با تیم هایی که بازی مستقیم انجام می دهند دشوار می باشد. باید بتوانید آنها را کنترل کنید. باید حواستان جمع باشد که حریف از اشتباهات شما استفاده نکند. می دانستیم نساجی بازی مستقیم را در دستور کار دارد. در این کار تبحر دارند و خیلی خوب بازی می کنند. خط هافبک و دفاعی ما توانستند تیم حریف را کنترل کنند. البته به جز ۱۰ دقیقه آخر مسابقه. توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. به خاطر شیوه نساجی بازی بیشتر روی هوا بود و اتفاق رخ نداد. در شروع نیمه دوم می توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. دو بار به تیر دروازه زدیم. این دو گل می توانست روند بازی را عوض کند. در ادامه بازی روی درگیری های هوایی دو تیم به خاطر بازی مستقیم، جریان داشت.

او افزود: دقیقه ۷۵ مسابقه یک پنالتی صد درصد برای تیم ما صورت گرفت که به نظرم آقای زاهدی فر اشتباه کرد و خطای مهاجم را اعلام نمود. به نظرم مدافع حریف سهل انگاری کرد و روی بازیکنن ما خراب شد. این پنالتی اگر گرفته می شد و تبدیل به گل هم می شد روند بازی به کلی تغییر می کرد. متاسفانه با ۱۰ نفره شدن کارمان سخت شد. حریف، بازیکنان قدبلند اضافه کرد و به بازی مستقیم روی آورد. ما روی این نوع بازی تبحر نداشتیم. توانستیم جانانه دفاع نماییم. تک موقعیت نساجی هم در همین زمان بود. به تیم نساجی تبریک می گویم که خیلی خوب و شاداب بازی کردند. به هواداران و مدیریت شان تبریک می گویم. تیم خوبی دارند. توانستیم هم ضدحملات حریف را کنترل نماییم و هم روی موقعیت به گل برسیم.

نکونام درباره داوری هم بیان نمود: در بازی سایپا یک پنالتی برای ما گرفته نشد. هفته قبل و در بازی با نفت مسجدسلیمان یک گل سالم در آن زمین خراب زدیم که با همان گل بازی را بطور قطع می بردیم اما باز هم اشتباه صورت گرفت. امروز هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد. سه بازی و سه اشتباه سهوی از داوران. متاسفانه این اشتباهان شرایط را برای ما سخت کرده است. داوران ما زحمت می کشند اما این کافی نیست. سه هفته پشت سر هم، سه اشتباه فاحش به تیم ما ضربه زد. امیدواریم در بازی های آینده این اشتباهات نباشند. کارت زرد دوم بازیکن اخراجی ما در بازی امروز درست بود ولی برای کارت زرد اول یادم نیست چه اتفاقی رخ داد. روی کارت ها اشتباهی صورت نگرفت.

سرمربی فولاد درباره وضعیت پاتوسی هم توضیح داد: متاسفانه او به خاطر یک مصدومیت ساده در تمرین از ترکیب ما دور مانده بود. درد پایش به حداقل رسیده و امروز بازی کرد. شرایطش بهتر شده است. مصدومیت به او اجازه نمی داد که ضربه بغل پا بزند. پاتوسی اگر آماده باشد یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است. او را به خاطر صدمه دیدگی در ترکیب نمی گذاشتم.





منبع:

1399/10/12
13:18:51
0.0 / 5
779
تگهای خبر: زمین
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
شمال برگ shomalbarg