شمالبرگ ShomalBarg.ir
نماینده مردم نوشهر چالوس و كلاردشت در مجلس:

۱۰ سال آینده كشاورزی در غرب مازندران وجود نخواهد داشت

۱۰ سال آینده كشاورزی در غرب مازندران وجود نخواهد داشت

مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا ۱۰ سال آینده با این وضعیت بعید است کسی در غرب مازندران به کشاورزی بپردازد.



محمدعلی محسنی بندپی در جلسه بررسی مشکلات سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور تعدادی از مسؤلان استانی و مدیران کل در فرمانداری نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه بهره مندی همه مردم از رفاه نسبی و تقسیم اعتبارات و امکانات بر اساس عدالت همچون فلسفه ایجاد نظام جمهوری اسلامی است، اظهارکرد: استان مازندران در توزیع متوازن اعتبارات کشوری دیده نشده است و با عنایت به جمعیت بومی و غیر بومی که دارد این اعتبارات و امکانات در همه بخش ها کافی نیست.

وی با نامتوازن دانستن اعتبارات برخی شهرستان ها به خصوص غرب مازندران نسبت به سایر شهرهای استان، اظهار داشت: برپایه بررسی های صورت گرفته برخی از شهرهای مازندران مانند ساری و آمل اعتبارات بیشتری نسبت به نوشهر و سوادکوه برخوردار می باشند که باید عدالت رعایت شود.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس عدم هماهنگی بین دستگاههای اجرایی را بزرگترین خلا در مازندران عنوان نمود و افزود: کشور در شرایط اقتصادی بدی قرار دارد و دشمن از درون و بیرون تلاش دارد به ایران اسلامی ضربه وارد کند و در این زمان ما بیشتر از پیش نیازمند هماهنگی بین قوا و دستگاه ها هستیم.

محسنی بندپی در ادامه ضمن اشاره به نامعلوم بودن وضعیت گردشگری و کشاورزی در غرب مازندران، اظهار داشت: تا ۱۰ سال آینده با این وضعیت بعید است کسی در غرب مازندران به کشاورزی بپردازد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در بخش صنعت قفل محکمی تحت عنوان البرز مرکزی زده شده است و این قفل را باز خواهیم کرد، اضافه کرد: یا باید به گردشگری با همین حرکت نماید سنتی ادامه دهیم و بقیه تبعات را بپذیریم تا به نقطه صفر برسیم و یا اینکه از همین حالا یک فکر جدی برای گردشگری داشته باشیم.

این نماینده مجلس وفاق و همدلی و درکنار هم بودن را رمز موفقیت برشمرد و اظهار داشت: در صورتیکه همه باهم باشیم و در کنار هم تلاش نماییم و مشکلات را مرتفع نماییم می توانیم به موفقیت های زیادی برسیم.
محسنی بندپی با اشاره به اینکه اگر خواستار توسعه هستیم اما آب از آب تکان نخورد، هیچ توسعه ای روی نخواهد داد، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران زیادی بدون اینکه حتی یک ریال تسهیلات دریافت نمایند خواستار سرمایه گذاری در غرب استان هستند اما با وجود دموکراسی های اداری دست و پاگیر، این سرمایه گذاری اتفاق نمی افتد.




1399/09/14
12:32:24
5.0 / 5
1350
تگهای خبر: اقتصادی , چالوس , دریا , ساری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
شمال برگ shomalbarg