شمالبرگ ShomalBarg.ir

پذیرش دانشجو در مركز علمی كاربردی جهاددانشگاهی رشت

پذیرش دانشجو در مركز علمی كاربردی جهاددانشگاهی رشت

شمال برگ: سرپرست مركز علمی كاربردی جهاد دانشگاهی رشت اظهار داشت: مركز آموزش علمی كاربردی جهاد دانشگاهی رشت در دو مقطع كاردانی و كارشناسی ناپیوسته برای بهمن ماه سال جاری دانشجو پذیرش می كند.



فدایی در گفت وگو با ایسنا، از پذیرش دانشجو در مركز علمی كاربردی جهاد دانشگاهی رشت اطلاع داد و اظهار نمود: این مركز در دو مقطع كاردانی و كارشناسی ناپیوسته در بهمن ماه دانشجو پذیرش می كند.

وی رشته های تحصیلی این مركز آموزشی در مقطع كاردانی فنی را حسابداری، فناوری اطلاعات، نرم افزار و برنامه سازی كامپیوتر، تربیت مربی پیش دبستانی، عمران در گرایش امور پیمانها، نقشه برداری و مرمت ساختمان و همینطور رشته معماری با گرایش معماری شهری عنوان نمود.

سرپرست مركز علمی كاربردی جهاد دانشگاهی رشت افزود: این مركز در مقطع كارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری با دو گرایش فناوری اطلاعات و شبكه های كامپیوتری و همینطور رشته عمران گرایش ساختمان سازی دانشجو می پذیرد.

فدایی با اشاره به اینكه علاقمندان جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش به آدرس «www.sanjesh.org» رجوع كنند، تصریح كرد: علاقمندان همینطور می توانند به آدرس مركز آموزش علمی كاربردی جهاد دانشگاهی رشت واقع در مجتمع مسكن مهر، میدان ولایت، بلوار ذوالفقار جنوبی، مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی، رجوع یا با شماره تلفن ۰۱۳۳۲۴۶۵۵۵۸ تماس حاصل كنند.


1397/10/22
15:22:13
5.0 / 5
4550
تگهای خبر: رشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg