شمالبرگ ShomalBarg.ir
رئیس دانشگاه علوم پزشكی گیلان خبر داد

تشكیل گروه آموزشی اخلاق در دانشگاه علوم پزشكی گیلان

تشكیل گروه آموزشی اخلاق در دانشگاه علوم پزشكی گیلان

به گزارش شمال برگ رئیس دانشگاه علوم پزشكی گیلان با اشاره به تشكیل گروه آموزشیˮ اخلاقˮ در دانشگاه علوم پزشكی گیلان اظهار داشت: مجموعه فعالیت هایی كه مقرر است در حوزه اخلاق صورت بگیرد باید در شورای اخلاق تجمیع شود.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، شاهرخ یوسف زاده چابك در نشست شورای دانشگاه علوم پزشكی گیلان اظهار نمود: وجود هیات امنا بعنوان یك مرجع بالا دستی، یكی از ظرفیت های قانونی می باشد كه برای دانشگاه های علوم پزشكی در نظر گرفته شده است تا در مورد مسایل و موضوعات اساسی دانشگاه تصمیم گیری ها تسهیل شود.
وی افزود: در ساختار دانشگاه علوم پزشكی، نشست های هیات رئیسه از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد و برای خیلی از موضوعات اجرایی می توان در آن تصمیم گیری كرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی گیلان با اشاره به برگزاری شورای راهبردی دانشگاه، خاطرنشان كرد: هدف از برگزاری شورای راهبردی دانشگاه این بود تا علاوه بر هیات رئیسه دانشگاه، تمامی مدیران میانی هم با برنامه های كلان دانشگاه آشنا شده و برای تحقق آن تلاش كنند.
وی با تشریح انواع مدیریت استراتژیك در سازمان ها، اظهار داشت: هدف دانشگاه علوم پزشكی گیلان تولید یك سیستم یكپارچه برای استقرار برنامه ها و كارهای دانشگاه است. در این خصوص نقشه راه مشخص است و همه باید برای رسیدن به هدف تلاش كنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی گیلان با بیان این كه امروز دانشگاه علوم پزشكی گیلان به یك بلوغ همه جانبه دست یافته است، اظهار داشت: پس از گذشت 3 سال از اجرای برنامه راهبردی دانشگاه، امروز همه واحدهای دانشگاه مسیر خویش را پیدا كرده اند و همه می دانند كه باید برای رسیدن به چه هدفی باید تلاش كنند.
یوسف زاده با اشاره به برگزاری جلسات شورای دانشگاه، تصریح كرد: باید تلاش شود تا از ظرفیت جدیدی كه شورای دانشگاه تولید می كند، به درستی استفاده شود، اما باید توجه داشته باشیم كه این شورا جای كار كارشناسی نیست، بلكه كارهای كارشناسی شده و تجربه های موفق سایر دانشگاه ها و حتی برنامه های مهمی كه در حوزه های مختلف دانشگاه امكان دارد وجود داشته باشد، باید در آن به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی گیلان، با بیان این كه این ساختار برای نخستین بار است كه در دانشگاه علوم پزشكی گیلان بوجود آمده است، تصریح كرد: مجموعه فعالیت هایی كه مقرر است در حوزه اخلاق صورت بگیرد باید در شورای اخلاق تجمیع شود و همه حوزه های نظارتی دانشگاه از قبیل هیات تخلفات اداری دانشگاه، هیات بدوی تخلفات هیات علمی، حراست و گزینش هم باید به این حلقه متصل شوند.
وی افزود: امروز دانشگاه علوم پزشكی گیلان با تدوین یك برنامه راهبردی به سمت هدفی بزرگ در حركت است، در این مسیر، هر چقدر هدف بزرگتر و چالشی تر باشد، بطور قطع به نتایج بهتری هم خواهیم رسید.




1397/10/05
18:09:16
5.0 / 5
4906
تگهای خبر: گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
شمال برگ shomalbarg