شمالبرگ ShomalBarg.ir

جوان، موثرترین قشر جامعه

جوان، موثرترین قشر جامعه

شمال برگ: استاندار گیلان با بیان این كه جوان موثرترین قشر جامعه است، اظهار داشت: متأسفانه با رواج مدرك گرایی بدون توجه به مهارت پروری، چالش هایی برای جوانان بوجود آمده است.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، «مصطفی سالاری» امروز در ستاد ساماندهی جوانان كه در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد، با تاكید بر این كه باید در ستاد ساماندهی جوانان طرح و برنامه نمایش شود، اظهار نمود: طرح های پیشنهادی باید ابتكاری و خلاقانه و بدور از آرمان گرایی باشد.
استاندار گیلان با بیان این كه مبحث جوانان مبحث جامعه است، اضافه كرد: اگر هر مشكلی در جامعه برطرف شود، نیاز جوانان هم برطرف میگردد. متأسفانه با رواج مدرك گرایی بدون توجه به مهارت پروری، چالش هایی برای جوانان بوجود آمده است.
سالاری با بیان این كه جوان موثرترین قشر جامعه است، اظهار داشت: باید به جوانان نقش دهیم، در امتداد نقش دهی به جوانان، اعلام می نماییم هر بازنشسته ای نرود، بازداشت می نماییم، این عوامل تناقضاتی است كه وجود دارد و موجب لطمه میگردد.
استاندار گیلان با بیان این كه جوان امروز هوشیار است و به سهولت از اخبار اطلاع می یابد، اشاره كرد: چقدر در رسانه های جمعی در امتداد برنامه ریزی برای جوانان تولید محتوا كردیم.
وی با بیان این كه باید از فضاهای موجود بهره ببریم و با ساختمان سازی مخالفم، اشاره كرد: اگر به اندازه ای كه تعصب ملكی داریم، تعصب كاری داشتیم، حالا با مشكلات كمتری مواجه بودیم. ساختمان های دولتی همه متعلق به ملت و اختیارش با دولت می باشد، اموال اختصاصی نداریم، از این رو برای خانه های جوان هم در شهرستان ها از ساختمان های موجود بهره ببرید.



1397/09/16
22:26:22
5.0 / 5
4621
تگهای خبر: گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
شمال برگ shomalbarg