شمالبرگ ShomalBarg.ir
رییس بسیج رسانه كشور:

ضربه به بزرگترین هژمونی دنیا كوچك جلوه داده نشود

ضربه به بزرگترین هژمونی دنیا كوچك جلوه داده نشود

به گزارش شمال برگ ایسنا/مازندران رئیس بسیج رسانه كشور اظهار داشت: ضربه ایران به بزرگترین هژمونی دنیا نباید توسط رسانه ها كوچك و ناچیز جلوه داده شود.


مسعود بصیری در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر مازندران كه بامداد امروز در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه آزاد سما چالوس برگزار شد، اظهار نمود: در دنیای امروز خبر بد، مهم شده است و در واقع خبر خوب خبری است كه بد و نامعقول باشد.
وی بزرگترین خبر عالم را مرگ و شهادت اعلام نمود و اضافه كرد: ایران خاك قهرمانان است و رسانه ها وظیفه بسیار جدی دارند كه باید بذر امید را در كشور پراكنند، امید دادن و سرپا نگاه داشتن مملكت و مقاومت است چونكه ما در حال عبور از خطرناكترین پیچ تاریخ قرار داریم.
رییس بسیج رسانه كشور با اشاره به اینكه رسانه ها باید خبرها رو ببینند، اشاره كرد: جمهوری اسلامی مقابل ابر قدرت ها ۴۱ سال ایستادگی كرده و بعضی از رسانه ها گویا خط مطالبه گری را با سیاه نمایی اشتباه گرفتند.
بصیری اشاره كرد: شرایط آمریكا بسیار بد بوده است و فقط ظاهر خودرا حفظ نموده و خوب نشان میدهد.
وی تصریح كرد: ما ملتی هستیم كه برای نخستین بار در تاریخ بشر به گوش بزرگترین هژمونی دنیا ضربه زده ایم، این در حالی ست كه برخی رسانه ها در داخل بیشتر به ما نقد می كنند، نقد باید برای ساختن باشد نه تخریب كه متاسفانه این شرایط ما است.




منبع:

1398/11/27
15:31:55
5.0 / 5
4764
تگهای خبر: چالوس , رفاهی , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg