شمالبرگ ShomalBarg.ir
مهاجری:

هم خطر سقوط را احساس می نماییم و هم به فكر بالای جدولیم

هم خطر سقوط را احساس می نماییم و هم به فكر بالای جدولیم

به گزارش شمال برگ سرمربی تیم فوتبال نساجی می گوید تیمش هم خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می كند و هم به فكر رسیدن به رده های بالایی جدول است.



به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر پیكان اظهار نمود: پس از ۴۰ روز تعطیلی فوتبال جان داری را دیدیم. نیمه اول كیفیت فوتبالی ما خیلی خوب و حاصلش حاكمیت بر بازی و گل بود. در نیمه دوم مشخص بود كه پیكان با عنایت به میزبانی اش به حمله و ارسال های بلند رو می آرود. دفاع های كناری و بال های خوبی هم برای ارسال كردن دارد. خدا را شكر بازیكنان ما توانستند در بخش دفاع خوب عمل كنند. به جز یك موقعیتی كه در اواخر بازی به پیكان دادیم، توانستند بازی را كنترل كنند. بازیكنان ما باید در حفظ توپ و زمانی كه از حریف جلو هستیم بهتر عمل كنند.

او افزود: باید در نیمه دوم حداقل باید سه، چهار بار با دروازه بان تك به تك می شدیم ولی متاسفانه فقط یك مرتبه این كار را انجام دادیم. این پیروزی پرارزش بود و می تواند در ادامه راه به ما كمك نماید. تغییراتی در تیم داشتیم و نفراتی به ما اضافه شدند.

مهاجری با تشكر از هوادارن تیمش هم بیان نمود: آنها در این سرما از قائمشهر آمدند و تیم را تنها نگذاشتند. این برد را به همه كسانی كه عاشق نساجی هستند تقدیم می كنم.

سرمربی نساجی افزود: ما بازی به بازی جلو می رویم. نمی توانیم با یك برد بگوییم كه سهمیه می گیریم. ما هم خطر سقوط را احساس می نماییم و هم می توانیم در جمع پنج تیم بالای جدول قرار بگیریم. همه چیز دست خود ماست. باشگاه برای ما مسیر خوبی باز كرده است. باید حافظ این سرمایه و شرایط باشیم. تلاش بازیكنانم امروز خیلی قابل تقدیر بود و اگر با همین روند ادامه دهیم شرایط بهتری برای خودمان رقم می زنیم ولی با یك برد اتفاقی نمیفتد. هنوز ۱۳ بازی و چالش های سختی پیش رو داریم كه باید برای هر بازی آمادگی ذهنی، فنی و بدنی لازم را داشته باشیم. آن جا می توانیم از چیزی صحبت نماییم كه می تواند همه را خوشحال كند كه آن هم جایگاه تك رقمی باری نساجی است.

او درباره ماهینی هم بیان نمود: او بسیار كم با ما تمرین كرد اما تجربه اش در جمع كردن بازی و همینطور فشار روح الله باقری به تیم حریف، خیلی به ما كمك كرد. این ها در كسب پیروزی ما اثرگذار بودند. همینطور رحیمی بازیكن جوان ما كه در پست غیر تخصصی اش بازی كرد به ما كمك كرد. از رضا دهقانی تشكر می كنم كه با تب و لرز برای ما بازی كرد. این ها آدم را دلگرم می كند. محمد عباس زاده كه كاپیتان ماست دقیقه ۸۶ به زمین می آید و این ها برای من خیلی پرارزش است.

مهاجری درباره داوری هم توضیح داد: یك جاهایی اجتناب ناپذیر است. داور روز سختی را داشت و من به او تبریك می گویم. زمین لغرنده و بازی فیزیكی بود. می توانست مهربان تر باشد. بازیكنان خودمان را جریمه می نماییم چون نباید به راحتی كارت بگیرند.




1398/11/06
13:20:11
5.0 / 5
4226
تگهای خبر: زمین , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
شمال برگ shomalbarg