شمال برگ ShomalBarg.ir

میانگین سن والدین شهدای گیلان ۸۳ سال است

میانگین سن والدین شهدای گیلان ۸۳ سال است

شمال برگ: مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان اظهار داشت: میانگین سن والدین شهدای گیلان به ۸۳ سال رسیده است.



به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، سرهنگ عباس بایرامی در صحن شورای اسلامی رشت ضمن تبریك هفته بسیج اظهار داشت: بسیج متعلق به ایام خاصی نبوده و نیست.به منظور تثبیت انقلاب اسلامی، تشكیل بسیج دستور هوشمندانه ای بود كه توسط معمار كبیر انقلاب صادر شد و بسیج با هدف انجام فعالیتهای مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و... تشكیل شد و با تاسیس بسیج، الگوی تشكیل نیروی منسجم به دنیا داده شد.

وی با اشاره به اینكه جنگ برای نیروهای بسیج فرصتی بود كه توان مدیریتی خیلی از جوانان مشخص شد، اظهار داشت: هم اكنون در جنگی به سر می بریم كه حفاظت از مرزها برای مقابله با این جنگ بسیار مهم می باشد و بهره مندی از جوانان گیلان می تواند در تحقق این اهداف مهم باشد.

بایرامی همینطور اظهار داشت: متوسط سن خانواده های شهدا كه گنجینه اسرار فرزندانشان بودند ۸۳ سال است و ۱۰ سال آینده دنبال تاریخ های شفاهی رزمندگان نمی توان رفت.

وی اظهار داشت: ما هنوز دایره المعارف اسناد جنگ را ننوشته ایم، ضمن اینكه برای موزه دفاع مقدس هم هنوز گیلان وارد فاز كاری جدی نشده است.


1397/09/07
18:37:54
5.0 / 5
4441
تگهای خبر: رشت , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
شمال برگ shomalbarg