شمالبرگ ShomalBarg.ir
نماینده بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس:

تا زنده ام اجازه انتقال آب دریای خزر را به سمنان نمی دهم!

تا زنده ام اجازه انتقال آب دریای خزر را به سمنان نمی دهم!

شمال برگ: نماینده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اشاره كرد: تا زنده ام اجازه انتقال آب دریای خزر را به سمنان نمی دهم.



به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، علی محمد شاعری در مراسم جشن میلاد نبی مكرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) كه در مسجد جامع شهرستان نكا برگزار شد، با اشاره به سوژه انتقال آب دریای خزر به سمنان، اشاره كرد: تا زنده ام اجازه انتقال آب دریای خزر را به سمنان نمی دهم و نمی گذارم ارومیه دیگری در این منطقه احداث شود همانگونه كه با CFT مخالفت شد و وجود دو رئیس جمهور از خطه سمنان دلیلی بر انتقال آب خزر به آنجا نیست.

وی اظهار نمود: با وحدت و همدلی از پیچ سخت تحریم ها عبور می نماییم و از این توطئه باز سربلند بیرون می آییم؛ باید روشهای جدید مقابل تحریم ها به كارگیری نماییم چراكه روش های سنتی فاقد كارایی لازم است.

نماینده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه اثر سوء مدیریت ها از تحریم بیشتر است و ما تاوان مدیریت ناكارآمد را می پردازیم، اشاره كرد: اگر مدیران ارشد كشوری، مدیران كل استانی و مدیران شهرستان ها خوب كار كنند اساسا با كمترین چالش در مدیریت كشور مواجه خواهیم بود. نمونه ای از سوء مدیریت را در بانك مركزی شاهد بودیم كه موجب احداث تنش و التهاب در جامعه شد و هزینه زیادی را به ملت تحریم كرد.

وی افزود: دشمنان به دنبال فروپاشی انقلاب در چهلمین سالگرد آن بودند اما به لطف پروردگار، تدبیر رهبری و عمل انقلابی مجلس شورای اسلامی این توطئه نافرجام ماند و با بهره گیری از روحیه بسیجی و تاسی از امام و شهدا همه توطئه ها و خباثت های دشمنان را نقش بر آب می نماییم.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران در مورد صادرات محصولات در مازندران، اظهار داشت: بازار برنج به خوبی مدیریت و حدود 2000 تن هلو صادر شد اما می توانیم در صادرات مركبات هم بهتر از این عمل نماییم.

وی اضافه كرد: منطقه آزاد امیرآباد در آستانه تصویب بوده اما همكاران من در مجلس آنرا برهم زدند و همین اختلافات موجب شد همچنان تنها استان مرزی فاقد منطقه آزاد باشیم و در همین راستا فلاح و اسلامی استانداران سابق مازندران با كارهای كارشناسی انجام شده، امیرآباد را بعنوان منطقه آزاد اعلام نمودند اما همچنان منتظر اعلام از طرف دولت هستیم.

این مسوول در مورد تأمین آب از سد گلورد نیز، اظهار داشت: مساله تامین آب از محل سد گلورد نباید سبب اختلاف انگیزی بین مسئولان و مردم منطقه باشد، اساسا آب این سد در زمینه كشاورزی و شرب مردم همین منطقه و با رعایت ملاحظات زیست محیطی مصرف میگردد. ۷۵ درصد این آب برای كشاورزی و ۲۰ تا ۲۵ درصد برای شرب مصرف میگردد. نیترات موجود در آب زیرزمینی منطقه خطرناك و سرطانزا است و می توانیم آب آشامیدنی را از آب سد گلورد تامین نماییم تا سلامت مردم حاصل شود.

وی اظهار داشت: سی میلیارد تومان برای راه اندازی تصفیه خانه آب سد گلورد تخصیص داده شد تا آب ۵ شهر و ۸۰ روستای مسیر را تامین كند و در این راستا انتخاب مكان تصفیه خانه بر عهده مشاور و برمبنای مطالعات انجام گرفته ولی مداخلات بی مورد موجب تاخیر در اجرای پروژه شده است.

نماینده بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، اشاره كرد: موضوعات فنی نباید به موضوعات امنیتی تبدیل گردد اما اختلافات بی مورد موجب تعطیلی موقت پروژه تصفیه خانه آب شده است و همین موجب به مخاطره افتادن سلامت مردم منطقه میگردد.


1397/09/06
19:18:53
5.0 / 5
4715
تگهای خبر: زمین , كشاورزی , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg