شمال برگ ShomalBarg.ir

عمده معابر رشت نیازمند آسفالت

عمده معابر رشت نیازمند آسفالت

شمال برگ: ​رئیس شورای شهر رشت اظهار داشت: عمده معابر رشت نیازمند آسفالت است و مرمت چاله های شهر ضروری می باشد.



به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، «امیرحسین علوی» با اشاره به این كه امروز جزئی ترین مسایل شهری معطل مانده است، اظهار داشت: عمده معابر رشت نیازمند آسفالت است و مرمت چاله های شهر و نوارهای حفاری و تكمیل پروژه هدایت روان آب های سطحی ضروری می باشد.

وی اضافه كرد: شهرداری در ۴ پارسال برای اجرای پروژه روان آب های سطحی هزینه زیادی كرده است اما در مرمت نوارهای حفاری این پروژه درب منهول های فاضلاب با اختلاف سطح مرمت شده و در خیلی از موارد خطرآفرین شده است.

رئیس شورا عمارت بلدیه و ساختمان میرزا خلیل را سرمایه های فرهنگی این شهر خواند و اشاره كرد: با وجود تذكرات مختلف هنوز قرارداد مرمت این بناها با نظارت اداره كل میراث فرهنگی گیلان منعقد نشده است.

علوی هم چنین بازبینی در پروژه جام جم را خواهان شد و اضافه كرد: این پروژه در شورای سوم مصوب شده است و لازم است با عنایت به شرایط اقتصادی فعلی مورد بازبینی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر همینطور اظهار داشت: شورای چهارم مصوبه فروش پروژه تجاری گلسار را مشروطه بر صرف اعتبار آن برای پروژه های عمرانی صادر كرد، اما شنیده شده چك ها وصول شده حاصل از فروش، صرف پرداخت حقوق كاركنان شده است. قانوناً شهرداری چنین حقی نداشت.

علوی اشاره كرد: شهربازی قدس تنها شهربازی درون شهری رشت بود كه از شورای چهارم بسته شد و از همان زمان می باید شهربازی جدیدی با سرمایه گذار جدید بازگشایی می شد و با وجود اعلام آمادگی سرمایه گذار جدید، شهرداری گزارش دهد كه چرا شهربازی گلسار و پروژه پارك آبی اجرایی نشده است؟.

وی همینطور اشاره كرد: با وجود هزینه های میلیاردی هنوز مشكل فنی آبنمای بوستان ملت و آبنمای میدان شهرداری رفع نشده است.

علوی با اشاره به ازدیاد سگ های ولگرد در سطح شهر تسریع در جمع آوری این سگ ها توسط خدمات شهری شهرداری را خواهان شد.


1397/08/29
14:56:29
5.0 / 5
4471
تگهای خبر: خدمات , رشت , فروش , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
شمال برگ shomalbarg