شمال برگ ShomalBarg.ir
رییس بنیاد مستضعفان كشور:

1250 فقره اسناد املاك علوی به مردم مازندران واگذار می شود

1250 فقره اسناد املاك علوی به مردم مازندران واگذار می شود

به گزارش شمال برگ ایسنا/مازندران رئیس بنیاد مستضعفان كشور اظهار داشت: هزار و ۲۵۰ فقره اسناد املاك علوی به مردم مازندران واگذار می شود كه بیشتر از ۳۰۰ فقره از اسناد مربوط به مردم بخش بهنمیر شهرستان بابلسر در مازندران است.


سید پرویز فتاح صبح امروز در مراسم واگذاری هزار و ۲۵۰ فقره اسناد املاك علوی كه با حضور مسؤلان استانی و شهرستانی در مسجد امام خمینی (ره) شهر بهنمیر شهرستان بابلسر برگزار شد، با اشاره به اینكه ساده زیستی اولویت زندگی است، اظهار نمود: حجم این اسناد و واگذاری آن كم است اما حق مردم بوده و باید به آنان تحویل داده شود.
وی با اشاره به اینكه این نهمین مرحله از واگذاری اسناد املاك علوی به مردم مازندران است، خاطرنشان كرد: مجموع این زمین ها نزدیك به ۱۰ هزار فقره واگذاری، یك میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع زمین و مجموع این واگذاری ها به ارزش بالای ۳۰۰ میلیارد تومان است.
رییس بنیاد مستضعفان كشور با اشاره به اینكه مردم مالكان زمین خود هستند و باید اسناد خویش را تحویل گیرند، تصریح كرد: حد زمین ها مشخص و مختصات معلوم شده است و اموال مردم باید از جانب بنیاد مستضعفان به مالكان اصلی باز گردانده شود.
فتاح با اشاره به اینكه به كار خود سرعت می دهیم تا اموال مردم با سند به آنها باز گردانده شود، اضافه كرد: تا برگردان كامل اموال مردم نباید آرام بنشینیم و اگر طرح هایی در این شهرستان وجود دارد كه به نفع مردم است ما آماده ایم تا با سرعت بخشیدن به این طرح ها اقدامات لازم را عرضه دهیم.
وی با تاكید بر اینكه ارده ملی می خواهد تا اموال مردم را به نفع مردم به آنها پس دهیم تا از آن به درستی استفاده كنند، خاطرنشان كرد: این روند در كل كشور مانند مازندران طی ماه های آینده تا آخر سال اجرا می شود تا زمین ها به مالكیت خود مردم در بیاید.
به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، بامداد امروز طی مراسم واگذاری هزار و ۲۵۰ فقره اسناد املاك علوی، ۱۴ نفر از مردم بخش بهنمیر شهرستان بابلسر اسناد خویش را با حضور رئیس بنیاد مستضعفان كشور دریافت نمودند.





1398/08/25
01:39:38
5.0 / 5
4298
تگهای خبر: زمین , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg