شمالبرگ ShomalBarg.ir
روز قدس؛ شكست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین،

وزیر اطلاعات: مقاومت مردم فلسطین معامله قرن را به معامله غبن برای آمریكا و اسراییل تبدیل می كند

وزیر اطلاعات: مقاومت مردم فلسطین معامله قرن را به معامله غبن برای آمریكا و اسراییل تبدیل می كند

شمال برگ: وزیر اطلاعات اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با كارنامه سیاه باید شاهد برخورد قدرت های مدعی پشتیبانی از حقوق بشر می بود، اما آنان جنایات رژیم صهیونیستی را دفاع از خود قلمداد كردند و این تو خالی بودن ادعاهای حقوق بشری غرب را نمایان می سازد.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید محمود علوی در مراسم راهپیمایی روز قدس امسال در مركز استان مازندران با اشاره به اینكه آزادی قدس یكی از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است، اظهاركرد: هم پیدایش و هم استمرار رژیم غاصب صهیونیستی نامشروع است برای اینكه بر طبق سخن پوچ و نادرست شكل گرفته است.
وی تعبیر سرزمین بی ملت برای فلسطین و ملت بی سرزمین برای یهودیان رژیم صهیونیستی را غلط دانست و اظهار داشت: برمبنای توطئه خبیثانه انگلیسی، سرزمین فلسطین برای پیدایش رژیم نامشروع اسرائیل درنظر گرفته شد تا بین كشورهای اسلامی فاصله اندازند.
وزیر اطلاعات با تاكید بر اینكه ادامه حیات رژیم صهیونیستی با ظلم، جنایت و ضایع كردن حقوق اصلی مردم فلسطین همراه می باشد، اشاره كرد: در مناطق مختلف خون مسلمانان بیگناه را به زمین ریختند و ظرف دو سال اول فتنه صهیونیستی، ۲۰ هزار خانه مردم فلسطین با خاك یكسان شده است.
علوی با اشاره به تجاوزهای پی درپی رژیم غاصب صهیونیست به كشورهای دیگر اشاره كرد: آنان به دموكراسی غربی نیز پوزخند زده اند و با وجود محكوم كردن شهرك سازی با بی اعتنایی به قطعنامه های سازمان ملل و كشورهای مختلف جهان، كارشان را ادامه داده و همه را به سخره گرفتند.
وی اضافه كرد: در صورتیكه دنیا اعلام نمود فلسطینی های آواره حق بازگشت به خانه های خودرا دارند، رژیم غاصب اسرائیل با آن مخالفت كرده و سوژه نیل تا فرات را بیان كرد و به هیچ معاهده بین المللی در مورد مرزهای سیاسی شناخته شده كشورها اعتنا ندارد.
وزیر اطلاعات با تاكید بر اینكه ادعای حقوق بشری غرب تو خالی است، تصریح كرد: رژیم صهیونیستی با كارنامه سیاه باید شاهد برخورد قدرت های مدعی پشتیبانی از حقوق بشر می بود اما آنان جنایات رژیم صهیونیستی را دفاع از خود قلمداد كردند و این تو خالی بودن ادعاهای حقوق بشری غرب را نمایان می سازد.
وی اظهار داشت: امروز ملت ها با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی راه خودرا از استكبار جدا كردند و با مقاومت برابر اشغال و زورگویی، تاریخ را با اراده خودرقم می زنند و سرانجام پیروزی بر مستكبران محقق خواهد شد.
علوی افزود: بااینكه كشورهای عربی به مسئله فلسطین بعنوان مسئله عربی نگاه می كردند اما اسرائیل به آن بعنوان درگیری با اسلام و مقابله با آن می نگرند.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینكه اراده وعده خداوند برای نصرت مسلمین باید توسط مسلمانان محقق شود، اشاره كرد: 40 سال پیش امید به رهایی فلسطین آخرین نفس ها را می كشید و كشورهای عربی احساس می كردند برابر این غول قدرت نمی توان كاری كرد و در موضع تدافعی و ضعف قرار گرفته بودند.
وی اضافه كرد: اما امروز با حدود ۴۰ سال راهپیمایی، نتایج ارزشمندی محقق شده و در سراسر جهان، در كشورهای اروپایی، آفریقایی، آمریكایی و غیره همه در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس با راهپیمایی خود حقانیت آنان را فریاد می كشند.
علوی تاكید كرد: امروز شخصیت ملت فلسطین و لبنان بازسازی شده است و باور كردند اگر روی پای خود بایستند می توانند ننگ شكست را بر پیشانی اسرائیل بنشانند.
این مسوول افزود: امروز به بركت راهپیمایی روز قدس، آرزوی شیطانی از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده شده و این رژیم احساس خطر نابودی می كند.
علوی اشاره كرد: طبق پیش بینی مقام معظم رهبری در چند سال آینده دیگر از حضور رژیم اسرائیل در كشور فلسطین خبری نیست.
وی اظهار داشت: مقاومت مردم فلسطین ریشه در روز قدس دارد و معامله قرن را به معامله غبن برای آمریكا و اسرائیل تبدیل خواهدنمود.



1398/03/11
15:51:11
5.0 / 5
4558
تگهای خبر: زمین , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
شمال برگ shomalbarg