شمال برگ ShomalBarg.ir
مدیركل تامین اجتماعی گیلان خبر داد؛

آغاز جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه در گیلان

آغاز جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه در گیلان

به گزارش شمال برگ، مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان از آغاز بیست و دومین دوره انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه تأمین اجتماعی در استان اطلاع داد.



کیوان مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار نمود: مابه التفاوت فروردین ماه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی، فورا بعد از اتمام واریزی های حقوق خرداد ماه، به صورت جداگانه به حساب مستمری بگیران واریز می شود.
مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه حقوق اردیبهشت ماه مستمری بگیران بر مبنای افزایش سالیانه پرداخت شده است، اظهار داشت: واریز حقوق خردادماه همانند اردیبهشت ماه، طبق روال معمول و بر مبنای حروف الفبا صورت می گیرد.
مرتضوی از آغاز بیست و دومین دوره انتخاب مستمری بگیران نمونه تأمین اجتماعی در گیلان اطلاع داد و افزود: تمامی فرهیختگان، چهره های شاخص و واجدین شرایط در گروههای بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.
وی تکریم و ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان را از مهم ترین اهداف جشنواره انتخاب مستمری بگیران نمونه تأمین اجتماعی برشمرد و اضافه کرد: در این دوره از جشنواره، شاخص هایی همچون کارآفرینی و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی، موفقیت های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری، فعالیت ها و موفقیت های قرآنی، تعداد فرزندان، ایثارگری، تدریس در مراکز علمی و دانشگاهی، پیشرفت های تحصیلی و مشارکت در امور عام المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی برای انتخاب بازنشستگان نمونه در نظر گرفته شده است.
به گفته مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان، موفقیت های تحصیلی، ورزشی، فرهنگی و هنری و قرآنی فرزندان بازنشستگان و مستمری بگیران از دیگر شاخصهای تأثیرگذار در فرآیند انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه است.
مرتضوی افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره تا روز شنبه ۲۰ تیرماه سالجاری (۱۴۰۳) فرصت دارند تا با رفتن به تارنمای رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir و یا تحویل فرم شرکت از شعب و کانون های بازنشستگی و تکمیل و عرضه آن به همراه مستندات لازم اقدام نمایند.

1403/03/20
10:25:00
5.0 / 5
216
تگهای خبر: رشت , شركت , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
شمال برگ shomalbarg