شمال برگ ShomalBarg.ir
نانواكناری:

صادرات نفت ایران به صفر نخواهد رسید

صادرات نفت ایران به صفر نخواهد رسید

به گزارش شمال برگ یك عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: لغو معافیت خرید نفت ایران، حربه جدید آمریكا برای شكستن استقلال كشور است.


ولی الله نانواكناری در گفتگو با ایسنا، در مورد عدم تمدید معافیت خریداران نفت ایران اظهار نمود: آمریكا بعنوان مستكبر جهانی همواره با هر روش و حربه ای تلاش در حفظ سلطه گری های خود دارد.
وی با اشاره به اینكه ایران بعنوان یك كشور مستقل همواره در مقابل حربه های این مستكبر جهانی استقامت كرده است، خاطرنشان كرد: از زمان پیروزی انقلاب تابحال تحریم های مختلفی به ایران تحمیل شده اما ملت ما با موفقیت از پس این تحریم ها برآمده و به بالندگی های علمی فراوانی دست یافته اند.
این عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینكه تحریم ها نباید در راه خودكفایی ما اثرگذار باشد، اظهار داشت: با اتحاد و همدلی و نگاه به درون یعنی استفاده از توان داخلی می توانیم از این تحریم هم عبور نماییم.
نانواكناری با اشاره به شعار آمریكا كه قرار بوده صادرات نفت ایران را به صفر برساند، تصریح كرد: نه تنها صادرات نفت ما به صفر نخواهد رسید بلكه در تمام زمینه های اقتصادی كه صادرات هم بخشی از آن است مطمئنا با وحدت رویه به رشد و پویایی لازم خواهیم رسید.
نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ اظهار نمود: این شعارها هم بخشی از حربه های آمریكا برای شكستن اتحاد ملت ایران بود تا به راحتی سلطه گری های خویش را ادامه دهد اما موفق نشد و حال تحریم های نفتی را به راه انداخت.
وی ادامه داد: همدلی و وحدت رویه ملت، دولت و گوش به فرمان رهبری بودن می تواند این نقشه را هم نقش برآب كند.



1398/02/04
14:16:32
5.0 / 5
4655
تگهای خبر: زمین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
شمال برگ shomalbarg