شمال برگ ShomalBarg.ir

ترافیك روان در جاده های گیلان

ترافیك روان در جاده های گیلان

به گزارش شمال برگ رئیس پلیس راه استان گیلان از كشته شدن یك نفر و مصدومیت ۳ تن در اثر برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با یك دستگاه سواری بنز در محور ˮ رودبنه - انبارسر ˮ شهرستان لاهیجان اطلاع داد.


سرهنگ حسین محمدپور در گفتگو با ایسنا، در مورد وضعیت ترافیكی محورهای برون شهری گیلان، اظهار نمود: هم اكنون ترافیك خودروها در جاده های اصلی گیلان بخصوص محور منجیل – رودبار، رشت - قزوین و آستارا – اردبیل عادی و روان است.
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینكه با عنایت به بارش باران و لغزندگی جاده ها، رانندگان با سرعت مطمئنه برانند، اضافه كرد: مرحله دوم محدودیت های ترافیكی در جاده رشت - قزوین و آستارا – اردبیل از ۹ فرودین اجرا می شود.
سرهنگ محمدپور افزود: به دنبال اعلام مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خصوص وقوع تصادف فوتی در محور " رودبنه - انبارسر " شهرستان لاهیجان بلافاصله ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور ماموران پلیس و تیم های امدادی در محل حادثه مشخص شد یك دستگاه سواری ال ۹۰ كه از مسیر رودبنه به انبارسر در حال تردد بود با یك دستگاه خودرو سواری بنز برخورد كرده است.
وی افزود: در این حادثه راننده سواری ال ۹۰ كه مردی ۴۰ ساله بود به دلیل شدت جراحات وارده حین انتقال به بیمارستان فوت و ۲ سرنشین ۱۵ و ۱۰ ساله این خودرو به همراه راننده ۴۱ ساله خودروی سواری بنز مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ محمدپور اظهار داشت: كارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را انحراف به چپ خودروی سواری ال ۹۰ اعلام نمودند.
رئیس پلیس راه استان گیلان در انتها با اشاره به اینكه بزرگترین حوادث رانندگی همیشه در اثر كوچكترین بی احتیاطی اتفاق می افتد از رانندگان خواست لذت سفر خویش را با سرعت غیرمجاز، انحراف و تجاوز به چپ كه مهمترین علل سوانح رانندگی هستند به خاطره تلخ تبدیل نكنند.



1398/01/10
23:08:32
5.0 / 5
4715
تگهای خبر: آستارا , خودرو , رشت , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
شمال برگ shomalbarg