شمال برگ ShomalBarg.ir

محدودیت های ترافیكی محورهای مواصلاتی مازندران

محدودیت های ترافیكی محورهای مواصلاتی مازندران

شمال برگ: رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیكی تا ساعت 6 بامداد روز شنبه 18 اسفندماه در محورهای مواصلاتی این استان آگاهی داد.


به گزارش شمال برگ به نقل از ایسنا، به نقل از پلیس راه مازندران، علیرضا قدمی اظهار نمود: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
وی اشاره كرد: به همین دلیل تردد موتور سیكلت به جز موتور سیكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در راه مجاز جریان ترافیك تا ساعت 6 بامداد روز شنبه 18 اسفندماه از محورهای كرج- چالوس، هراز، فیروزكوه و بالعكس ممنوع می باشد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از محور كرج – چالوس، اشاره كرد: تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت 24 روز جمعه 17 اسفندماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با بیان مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 پس از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج به صورت یك طرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه استان مازندران، از اجرای محدودیت ترافیكی در محور هراز باز آگاهی داد و اظهار نمود: تردد تمامی تریلرها از این محور در طول اجرای طرح ممنوع بوده و تردد كامیون ها و كامیونت ها به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 بامداد تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 اسفندماه از محور هراز ممنوع می باشد.
قدمی درانتها از رانندگانی كه قصد تردد در این محور ها در ساعت های اعلام شده را دارند خواست: ضمن مدیریت سفر و همكاری با ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.




1397/12/18
15:33:37
5.0 / 5
4658
تگهای خبر: چالوس , سفر , مازندران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
شمال برگ shomalbarg