شمالبرگ ShomalBarg.ir

پیشگیری از تردد 33 گروه گردشگری فاقد مجوز در گیلان

پیشگیری از تردد 33 گروه گردشگری فاقد مجوز در گیلان

به گزارش شمال برگ از گیلان جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گروه های گردشگری در دو روز پایانی هفته گذشته اطلاع داد و اظهار داشت: در این راستا از تردد، ۳۳ گروه گردشگری فاقد مجوز و ۳۰ دستگاه خودرو آفرودی جلوگیری و هشت دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن هم توقیف شد.


سرهنگ حسین حسن پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار نمود: به دنبال افزایش نارضایتی مردم در خصوص برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره آمیز که نسبت به برهم زدن نظم عمومی اقدام می کردند و همینطور ساماندهی گروه های گردشگری فاقد مجوز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.
وی ادامه داد: در این راستا هشت دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان همینطور از اعمال قانون ۳۰۹ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان ۲۷۱ دستگاه خودرو و دستگیری ۲۹ نفر در این طرح اطلاع داد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه توسعه و امنیت مکمل یکدیگر هستند، خاطرنشان کرد: امنیت اصلی ترین اولویت توسعه گردشگری به حساب می آید.
سرهنگ حسن پور برخورد با تورهای گردشگری فاقد مجوز را از فعالیتهای دیگر نیروی انتظامی برای ساماندهی این گونه تورها اعلام نمود و اظهار داشت: در دو روز گذشته با بکارگیری ۱۸ تیم پلیس از تردد، ۳۳ گروه گردشگری فاقد مجوز در چارچوب ۲۸ دستگاه اتوبوس و ۳۵ دستگاه مینی بوس و ۳۰ دستگاه خودرو آفرودی در سطح استان جلوگیری شد.
او در آخر تأمین امنیت گردشگران و مسافران و همینطور حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت های نیروی انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز و مخاطره آمیز، خودرو های هنجارشکن و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستورکار پلیس گیلان قرار دارد.




منبع:

1400/04/05
23:11:28
5.0 / 5
1065
تگهای خبر: خودرو , رشت , گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
شمال برگ shomalbarg