شمالبرگ ShomalBarg.ir

شروع به كار مراكز تعویض پلاك خودرو در مازندران

شروع به كار مراكز تعویض پلاك خودرو در مازندران

به گزارش شمال برگ مازندران رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان در مرکز استان و شهرستان های دارای وضعیت کرونایی نارنجی اطلاع داد.



به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری درباره جزئیات این خبر، اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا، تعطیلی و محدودیت کاری دفتر خدمات خودرویی و مرکز تعویض پلاک مرکز استان لغو و فعالیت آن مطابق روال گذشته شروع شده است.

وی با بیان اینکه عرضه خدمات برابر سامانه نوبت دهی اینترنتی امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در سایر شهرستان هایی که دارای وضعیت نارنجی و زرد کرونایی قرار دارند هم با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی به فعالیت خواهند پرداخت.

بیگلری با بیان اینکه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شهرستان های دارای وضعیت قرمز کرونا تا زمان تبدیل شدن وضعیت آنها به رنگ نارنجی، زرد و آبی تعطیل خواهد بود، عنوان کرد: در صورتیکه دفاتر خدمات خودرویی سایر شهرستان ها از لحاظ انتشار کرونا در وضعیت قرمز قرار گیرد تا تغییر وضعیت به نارنجی و یا زرد باردیگر تعطیل خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در مورد مدت اعتبار وکالت نامه های صادر شده، تصریح کرد: وکالت نامه هایی که اعتبار آنها از تاریخ شروع تا آخر آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از جانب ستاد کرونای کشور منقضی شده باشد در مرکز استان و شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات به تعداد روزهای تعطیل خواهند بود.

وی همینطور خاطرنشان کرد: وکالت نامه هایی که پیش از تعطیلی رسمی مراکز تعویض پلاک و یا پس از بازگشایی مجدد، تاریخ اعتبار آنها منقضی شده باشد شامل تمدید اعتبار نخواهند شد و مدت اعتبار آنها تابع تاریخ مندرج در متن وکالت نامه های صادره است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان ضمن اشاره به محدودیت های تردد و ممنوعیت مسافرت به استان مازندران در روزهای تعطیلات عید فطر از مردم خواست: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با مدافعان امنیت و سلامت همکاری کرده و از سفر های غیر ضروری به این شهرستان ها اجتناب کنند.





منبع:

1400/02/19
21:12:50
5.0 / 5
1189
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , خودرو , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
شمال برگ shomalbarg