شمالبرگ ShomalBarg.ir

كشف ۳۵۵ كیلوگرم انواع موادمخدر در تعطیلات نوروز در مازندران

كشف ۳۵۵ كیلوگرم انواع موادمخدر در تعطیلات نوروز در مازندران

به گزارش شمال برگ مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۳۵۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در روزهای تعطیلات نوروز در استان اطلاع داد.



به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی ضمن اشاره به محدودیت و ممنوعیت های کرونایی برای تردد خودرو های دارای پلاک استان های قرمز و نارنجی به این استان، اظهار نمود: تردد خودرو ها در شهرها هم از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح ممنوع می باشد.

سردار میرزایی همینطور از کشف بیشتر از ۳۵۵کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح نوروزی سال جاری تابحال اطلاع داد و اضافه کرد: کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن اشاره به بکارگیری ۴۱۱ نیروی پلیس افتخاری و ۵۴۰ نیروی نگهبان محل در طرح نوروزی سال جاری از تعامل و همکاری خوب مردم و دستگاه ها با پلیس در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

وی از کاهش جرایم و افزایش کشفیات در طرح نوروزی پلیس مازندران اطلاع داد و اضافه کرد: با عنایت به شرایط کرونایی به شهروندان و مسافران تاکید می کردند از سفرهای غیر ضرور خودداری کرده و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ سلامتی خود و دیگران، مدافعان سلامت را یاری کنند.




1400/01/06
13:14:34
5.0 / 5
1131
تگهای خبر: خودرو , سفر , مازندران , نور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
شمال برگ shomalbarg