شمالبرگ ShomalBarg.ir
مدیركل كانون پرورش فكری گیلان:

برگزیدگان مسابقه ادبی دل نوشته ای به سردار دلها عرضه شدند

برگزیدگان مسابقه ادبی دل نوشته ای به سردار دلها عرضه شدند

به گزارش شمال برگ از گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، از معرفی برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» اطلاع داد و اظهار داشت: از مجموع ۵۵ اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه، پنج اثر بعنوان برگزیده انتخاب گردید.


اسفندیار ضیایی در جمع خبرنگاران، از معرفی برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» اطلاع داد و اظهار نمود: فراخوان مسابقه مذکور همزمان با هفته بسیج و به همت پایگاه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان منتشر گردید.
وی پاسداشت رشادت ها و تکریم شخصیت والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ارائه تصویری روشن از خصوصیت های شخصیتی سردار دلها در چارچوب دل نوشته های همکاران و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون را از اهداف انتشار این فراخوان دانست.
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، با تکیه بر ضرورت تبیین خصوصیت های شخصیتی شهید سلیمانی و پیوند ناگسستنی این شخصیت ماندگار ایران اسلامی با ولایت، تصریح کرد: برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» همزمان با دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» عرضه شدند.
ضیایی، گروه داوری این مسابقه را متشکل از سید جلیل میرعظیمی، مسئول پایگاه مقاومت و حمیرا خدابنده، کارشناس مسئول آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری استان دانست و اظهار داشت: داوران از مجموع ۵۵ اثر ارسالی به دبیرخانه مسابقه، «نگار غلام دوست» از مرکز فرهنگی هنری کانون رضوانشهر، «افسانه پیشقدم»، عضو کانون پرورش فکری اسالم و «آی سودا عاشوری» از مرکز شماره دو کانون بندرانزلی را شایسته عنوان برگزیده معرفی کردند.
وی با اشاره به اینکه «سیده فاطمه عزیزی» از کانون پرورش فکری شهرستان صومعه سرا و «زهرا رنجبر» از مرکز فرهنگی هنری لاهیجان هم در جمع برگزیدگان این رویداد هنری از منظر داوران قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: از برگزیدگان مسابقه ادبی «دل نوشته ای به سردار دلها» با هدیه و لوح سپاس پایگاه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان قدردانی می شود.




منبع:

1399/10/11
01:15:32
0.0 / 5
783
تگهای خبر: گیلان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
شمال برگ shomalbarg